"kikka"
kävin vuokraamassa muksulle pari elokuvaa & ostin ison säkillisen karkkia, että katsoisi telkkaa ja itse voisin ottaa päiväunet (lapsi enää ei päiväunia nuku) koska olemme juosseet aamuseiskasta asioilla ja odotan kaksosia viikolla 32. mies on rekkakuski, äitini asuu toisessa kaupungissa joten saan pärjätä aika paljon yksin. pistin muksulle leffan pyörimään ja selitin, että äiti nukkuu vähän makkarissa. no tämähän ei sopinut, tuli siihen huutamaan että äidinkin pitää olla olkkarissa. koetin sitten sohvalle käydä mutta kohta sain jalkapallosta naamaan minkä jälkeen pistin elokuvan pois ja menin suihkuun. eikös muksu tule perässä ja ulvo naama räässä, että haluaa katsoa sen elokuvan. änkesi vaatteet päällä suihkun alle ja sitten oli mennyt keittiöön, yrittänyt ottaa nuudeliwokkia pannulta ja tiputtanut koko pannun lattialle sekä koettanut ottaa maitoa ja kaatanut kunnolla lasista yli
( oli saanut kyllä ruokaa ennen kuin alkoi katsoa elokuvaa eli nälkä ei ollut) . nyt minulla kiehuu niin helvetisti, että olen kypsä lähtemään limsalle lähibubiin ja jättämään tuon kiittämättömän ja tyytymättömän kakaran selviämään yksin. itkettää ja päätä särkee ihan perkeleesti. olisi pitänyt varmaan tehdä abortti, sillä en en tiedä miten jaksan kun kaksoset syntyvät ! on tämäkin perkeleen perheidylli...
( oli saanut kyllä ruokaa ennen kuin alkoi katsoa elokuvaa eli nälkä ei ollut) . nyt minulla kiehuu niin helvetisti, että olen kypsä lähtemään limsalle lähibubiin ja jättämään tuon kiittämättömän ja tyytymättömän kakaran selviämään yksin. itkettää ja päätä särkee ihan perkeleesti. olisi pitänyt varmaan tehdä abortti, sillä en en tiedä miten jaksan kun kaksoset syntyvät ! on tämäkin perkeleen perheidylli...