Ei juma,multa on kysytty 3 kertaa tänä kesänä paperit Alkossa, olen 32

  • Viestiketjun aloittaja hyvällä mielellä
  • Ensimmäinen viesti
"hiphei"
Alkuperäinen kirjoittaja hyvällä mielellä;24143126:
Onko niillä joku iäntarkastuskamppis, vai oonko viimein löytänyt nuorentavan kampauksen:D?

Minultakin kysyttiinn viime viikolla... ikää 30v. Huvittihan se, myyjällä loksahti suu auki kun ajokortin annoin.
 
Mie oon 34 ja aika useesti ovat alkossa katsoneen viellä paperit. :D
Parempi kai näyttää nuorelta kuin vanhalta. :D
Tosin voi joskus olla ärsyttävääkin.
 
"Hih"
Mitä hienoa siinä on, että yli kolmekymmpiseltä kysytään paperit. Ei ne oikeesti luule, että olet alle 20. Joko on menossa joku tehoratsia tai sitten huvin vuoksi kysyvät. Kukaan yli kolmekymmpinen ei näytä niin nuorelta. Sori vaan ;)
 
[QUOTE="Hih";24143206]Mitä hienoa siinä on, että yli kolmekymmpiseltä kysytään paperit. Ei ne oikeesti luule, että olet alle 20. Joko on menossa joku tehoratsia tai sitten huvin vuoksi kysyvät. Kukaan yli kolmekymmpinen ei näytä niin nuorelta. Sori vaan ;)[/QUOTE]

Kyllä jotkut vaan näyttää nuoremmalta kuin ovat.

Minultakin on kysytty paperit viimeksi viime vuoden puolella, viinipulloa ostaessa eräässä pikkukylän Alkossa.

Minä näytän melko paljon nuoremmalta kuin mitä olen :)
 
[QUOTE="Hih";24143206]Mitä hienoa siinä on, että yli kolmekymmpiseltä kysytään paperit. Ei ne oikeesti luule, että olet alle 20. Joko on menossa joku tehoratsia tai sitten huvin vuoksi kysyvät. Kukaan yli kolmekymmpinen ei näytä niin nuorelta. Sori vaan ;)[/QUOTE]
No minnuu on kyllä moni muukin luullu nuoremmaksi,kuin vaan alkon myyjät.
 
alkon myyjä
Kyllä mä tarkistan paperit ihan kaikilta joita voisi arvioida olevan alle 35. Aina kun olet kysynyt paperit niin pitää painaa nappia kassassa joka laskee ylös kaikki kerrat kun on kysyny paperit ja mitä enemmän niitä on sen paremoi tietenkin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keskellä Ei Mitään;24143306:
Niin, unohdin äskeiseen viestiin lisätä, että olen myöskin kolmekymppinen.

Ja minua yleisesti luullaan monta vuotta nuoremmaksi, useinkin arviot pyörii siinä 22-24 vuoden haarukassa. Mutta kaipa ne Alkon tätit luulee vielä nuoremmaksi :D
Juu,on nuo alkon myyjät kuulema arvoineet miun iäksi just 21-24 vuoden hujakoille,niin kuin siullekin.Samoin moni tuntematon ihminen on miun iän kuulessaan hämmästynyt,että oonkin yli 30 vuotias.
Paras oli viime vuonna,ootelin äitiäni cittarin pihalla,joku vanhempi herrasmies katseli vähännaikaa ja sitten sanoi,mitäs tyttö oottelee? Mä voin hakee sulle juomista alkosta,jos haluut,kun et itse voi ostaa. :D
 

Yhteistyössä