hyvällä mielellä
Onko niillä joku iäntarkastuskamppis, vai oonko viimein löytänyt nuorentavan kampauksen?
Alkuperäinen kirjoittaja hyvällä mielellä;24143126:Onko niillä joku iäntarkastuskamppis, vai oonko viimein löytänyt nuorentavan kampauksen?
Olen tatuoitu jätkä!Alkuperäinen kirjoittaja hyvällä mielellä;24143126:Onko niillä joku iäntarkastuskamppis, vai oonko viimein löytänyt nuorentavan kampauksen?
No himputti Nyt olen kyllä ihan fiiliksissä Joku on oikeasti luullut mua parikymppiseksi 3 kertaa edes hetken!Tällä hetkellä ei ole kampanjaa menossa, eikä se iän arvioiminen kovin helppoa ole. nimim. 40-vuotiaalta paperit kysynyt
Niin, unohdin äskeiseen viestiin lisätä, että olen myöskin kolmekymppinen.No minnuu on kyllä moni muukin luullu nuoremmaksi,kuin vaan alkon myyjät.
Juu,on nuo alkon myyjät kuulema arvoineet miun iäksi just 21-24 vuoden hujakoille,niin kuin siullekin.Samoin moni tuntematon ihminen on miun iän kuulessaan hämmästynyt,että oonkin yli 30 vuotias.Alkuperäinen kirjoittaja Keskellä Ei Mitään;24143306:Niin, unohdin äskeiseen viestiin lisätä, että olen myöskin kolmekymppinen.
Ja minua yleisesti luullaan monta vuotta nuoremmaksi, useinkin arviot pyörii siinä 22-24 vuoden haarukassa. Mutta kaipa ne Alkon tätit luulee vielä nuoremmaksi