Ei jestas toi Ewi on kyllä ihan huippu!! :D (facebookissa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmahtunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmahtunut

Vieras
Ei ilmeisesti palstaile enää?

Näkyyköhän tää kaikille?

moderaattori poisti linkin, muiden kun omien galleria- ja facebook-linkkien laittaminen on kielletty palstan säännöissä

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Huooh:
Miksi toi antaa tehdä itsestään pellen? Mikä ihmeen motiivi hänellä on? :(

Hehhe. Luuletko että hän on "oikea ihminen"? Kyseessä on feikkipersoona, kai sen nyt tajuaa vähemmälläkin.

Ihan sama, oli oikea tai ei, mutta jonkun kehitysvammaisen valokuva sillä profiilissaan on. Minusta tosi tosi typerää.

Alkuperäinen kirjoittaja huooh:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Huooh:
Miksi toi antaa tehdä itsestään pellen? Mikä ihmeen motiivi hänellä on? :(

Hehhe. Luuletko että hän on "oikea ihminen"? Kyseessä on feikkipersoona, kai sen nyt tajuaa vähemmälläkin.

Ihan sama, oli oikea tai ei, mutta jonkun kehitysvammaisen valokuva sillä profiilissaan on. Minusta tosi tosi typerää.

Mistä tiedät? Se kuva voi olla ihan photoshopattukin, terveestä ihmisestä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lapsella eri nimi isällä kuin äidillä :D

Iskällä varmaan oikeet nimet. :)

Uskon, että tää on oikee ihminen osittain. Värittänyt vaan tylsää kotiäipän elämäänsä, mikä on minusta kyllä äärettömän hauska idea.
En vaan ymmärrä miten jaksaa, kun kyllä tähän aikaa ja mielikuvitusta tarvitaan.
Ja varmaan hänen IRL -tutut tunnistaa. Mä en kehtais.
Mut hauska lukea noita ja olla hänen fb-kaveri. :D

On taas idiootteja palstalla
Lukivaikeus
Wikipedia
Loikkaa: valikkoon, hakuun

Lukivaikeus tai lukihäiriö eli dysleksia on todennäköisesti neurologinen tai neurobiologinen häiriö, joka vaikeuttaa henkilön lukemista, kuulemista ja kirjoittamista. Dysleksian takana olevia geenivirheitä on löydetty ainakin neljä. Oireina voi olla esimerkiksi lukemisessa sen hitaus tai vaikeus, oikeinkuulemisen vaikeus, kirjoittamisessa kirjainten tai niiden paikan sekoittuminen tai kirjaimia on liikaa tai liian vähän tai jopa sanoja puuttuu

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Mulle tulee jokseenki surullinen olo kun mietin et mitäs jos se ei ookkaan feikki :|

kuin myös

Siis toihan on ihan loistava! :D Ihminen jolla välähtää aivan mielettömän hyvin,siis ilmeisesti leikkaa kun partaveitsi. Ei kukaan joka ihan oikeesti OIKEESTI olis jollain tavalla henkiseltä kehitykseltä vajaa pystyisi viljelemään noin älykästä ja oivaltavaa huumoria! :) Tietenkin tää on vaan mun mielipide,mutta mulle tuli heti sellanen mielikuva että kyseessä on hieman tylsistynyt mutta keskivertoa älykkäämpi henkilö jonka sisäpiirivitsi on paisunut jo vähän isompaan mittakaavaan. Esim. kun kattoo noita profiilin tietoja,moni kohta sisältää aika ronskia sarkastista huumoria jota ei ihan tylsällä puukolla vuolla ;)

Yhteistyössä