ei jaksa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sori

Vieras
Kun on niin maassa, että kaikki tuntuu pahalta, häpeää itseään, ilman todellista syytä, niin mitä tehdä?
Itkettää, en halua/uskalla puhua ihmisille, vihaan uutta taloamme, olen yksin, kukaan ei kaipaa mua, ketään ei kiinnosta mun elä'mä,
koska, olen näivettynyt, vanhentunut, rupsahtanut, väsynyt, kiukkunen, pitkän kotona olemisen seurauksesta eristäytynyt, tyhmentynyt, vailla minkään näköistä tietoa maailman menosta..

Miten oikeasti saa hyvän itsetunnon??? APUA!!!

En voi muuta sanoa kuin että lopeta tuo itsesäälissä rypeminen!! Jos olet terve ja asiat päällisinpuolin hyvin niin ryhdistäydy hyvä ihminen! Mutta niin kai se on että vasta kun itse tai läheinen sairastuu vakavasti niin sitten sitä vasta ymmärtää niiden tavallisten tylsien päivien arvon! Henkilökohtaista kokemusta on,joten tuntuu niin turhanpäiväisiltä ja typeriltä tällaset ilman syytä narisijat ja valittajat. En silti tietenkään toivo sulle mitään pahaa tapahtuvan - toivottavasti ymmärrät muutenkin!

Ei tuo minusta turhanpäiväistä valitusta ole. Kyllä ihminen voi mennä aika rikki yksinäisyydestä :( Selviä masennusoireita. Pitäisi vaan saada ittensä jotenkin ulos ihmisten ilmoille ja harrastuksiin esim.

mulla ei oo aikaa, eikä mahdollisuuksia harrastaa. mies on töissä ja iltasin toisessa työssä tai autohommissa. vanha kaveri jäi entiselle paikkakunnalle, isä on sairastunut. ei huvita tutustua kehenkään, meillä myös yksi erityislapsi, ja kaikki aina puhuu siitä negatiivisesti kun on niin villi, tai sitte mut haukutaan.. näin käynyt seurakunnan kerhossa, en halua lasten kans missään käydä, en vaan jaksa muiden vihoja ja ymmärtämättömyyttä.

minä toivoisin että saisin vähän edes hellyyttä ja huomiota mieheltäni. nykyään sitä ei ole enää. tuntuu etten näekään häntä enää. aina raksalla tai töissä. vihaan jo tuota meidän uutta taloa kun se on vienyt multa miehen ja kohta koko suhde tuhoutuu.

yritä etsiä joku harrastus, mielenkiinto, oma aika.. lue, hypi narua, naura, soita ystävälle, osta suklaata, kirjoita päiväkirjaan, anna suukko kullalle, osta joku ihana voide, osta kukkia, kuuntele äänikirjaa, höpöttele, kävele raikkaassa ulkoilmassa, lähetä postikortti, tai vain OLE ja muista kuinka arvokas olet :flower:

Yhteistyössä