lapsi vei seksin.
Meillä ei ole enää sex elämää koska huutava alle 1v ikäinen vauva vioe voimamme.Miehellä voimia vie vielä työkin.Tänään taas lapsi huutanut koko päivän illalla en seksiä jaksa.
No ei varmaan tuolla asenteella innostukaan...Alkuperäinen kirjoittaja ap:tiedän ettei kumpikaan innostu.
Siis lapsi ei VOI huutaa/itkeä KOKO päivää vaikka olisikin hampaita tulossa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alle vuoden vanha hampaat kai tulossa ei muuta sairautta.Mieheni se vielä huonompi on innostumaan kuin minä.
Kuinla olet yrittänyt helpottaa lapsen oloa? Teetkö hänen kanssaan mitään, vai annatko vain kitistä???Alkuperäinen kirjoittaja ap:No pitää se joskus pieniä taukoja mutta kitisee ja itkee suurimman osan päivästä.
odotatko kenties kommentteja että se pettää sua ja siksi ei innostu seksistä sun kanssa?vinkkejä että nyt jos koskaan kannattaa erota?Alkuperäinen kirjoittaja ap:No kyllä mua ainakin mun mieheni kiinnostaa.Mieheni se useammin seksistä kieltäytyy kuin minä.
No mitäpä sitten märiset täällä, kun et vinkkejä kaipaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Lapsen oloa olen helpottanut antamalla suppoa,leikkimällä,ulkoilemalla,yrittämällä nukuttaa sitä yms.En usko että on toinen eikä me tämän takia erota tajutaan kyllä että tämä on ohimenevä vaihe elämässä.