Ei jaksa seksiä taas tänäänkään.

• Viestiketjun aloittaja lapsi vei seksin.
  • Ensimmäinen viesti
lapsi vei seksin.
Meillä ei ole enää sex elämää koska huutava alle 1v ikäinen vauva vioe voimamme.Miehellä voimia vie vielä työkin.Tänään taas lapsi huutanut koko päivän illalla en seksiä jaksa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No kyllä mua ainakin mun mieheni kiinnostaa.Mieheni se useammin seksistä kieltäytyy kuin minä.
odotatko kenties kommentteja että se pettää sua ja siksi ei innostu seksistä sun kanssa?vinkkejä että nyt jos koskaan kannattaa erota?

äitykkä
Jos ei kumpikaan jaksa eikä innostu niin ei kai siitä pidä stressiä ottaa? Kyllä ne halut vielä hyrräävätkin. Jos keskiverto on sen 1-3 krt viikossa ni ei kai se tarkota että PAKKO ois sen verran harrastella?
Jos kumpikin on muuten tyytyväisiä ni en ymmärrä...

hei se on ihan normaalia että aina ei jaksa !!
ihan turha ottaa siitä paineita ja potea huonoa omaatuntoa tai miettiä onko normaalia.. eihän se suhde ole siitä kiinni ettei seksiä ole joka päivä tai edes viikko tai jopa kuukausikaan. joskus jaksaa joskus ei.

ap
Lapsen oloa olen helpottanut antamalla suppoa,leikkimällä,ulkoilemalla,yrittämällä nukuttaa sitä yms.En usko että on toinen eikä me tämän takia erota tajutaan kyllä että tämä on ohimenevä vaihe elämässä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lapsen oloa olen helpottanut antamalla suppoa,leikkimällä,ulkoilemalla,yrittämällä nukuttaa sitä yms.En usko että on toinen eikä me tämän takia erota tajutaan kyllä että tämä on ohimenevä vaihe elämässä.
No mitäpä sitten märiset täällä, kun et vinkkejä kaipaa.:eek:

Yhteistyössä