Ei jälkivuotoa lääk. tyhjennyksen jälkeen

(Jos tästä on jo keskustelu niin linkkaisitteko, en löytänyt ainakaan hakemalla ”lääkkeellinen tyhjennys”.)

Minulla todettiin keskeytynyt keskenmeno viikolla 9 (sikiö kuollut viikolla 7) ja aloitettiin tyhjennys kotona Cytotecilla.

Onko muille käynyt niin, ettei lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen tullut ollenkaan jälkivuotoa, jota ainakin potilasohjeessa ”luvataan” tulevan 2-3 viikkoa? Huolettaa, onko tyhjennykseni jotenkin keskeytynyt vai oliko se vain niin tehokas, ettei ole enää mitään vuodettavaa. Raskausmateriaalia tuli todella runsaasti 6 h ajan, minkä jälkeen vuoto loppui kuin seinään.

En viitsisi tästä ainakaan vielä soittaa sairaalaan, vaan kuulisin mielelläni kokemuksia.
 
Kauanko sulla on tyhjennyksestä?
Mä aloitin tyhjennyksen 4 viikkoa sitten la aamuna ja alkion tultua pari tuntia lääkkeiden otosta ulos vuoto hiipui. Sen jälkeen tuli vaan tuhrua, kunnes ma päivällä tuli isompi hyytymä ulos ja alkoi viikon kestävä runsas vuoto. Oli siis ollut tuo hyytymä ilmeisesti tulppana.
 
(Jos tästä on jo keskustelu niin linkkaisitteko, en löytänyt ainakaan hakemalla ”lääkkeellinen tyhjennys”.)

Minulla todettiin keskeytynyt keskenmeno viikolla 9 (sikiö kuollut viikolla 7) ja aloitettiin tyhjennys kotona Cytotecilla.

Onko muille käynyt niin, ettei lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen tullut ollenkaan jälkivuotoa, jota ainakin potilasohjeessa ”luvataan” tulevan 2-3 viikkoa? Huolettaa, onko tyhjennykseni jotenkin keskeytynyt vai oliko se vain niin tehokas, ettei ole enää mitään vuodettavaa. Raskausmateriaalia tuli todella runsaasti 6 h ajan, minkä jälkeen vuoto loppui kuin seinään.

En viitsisi tästä ainakaan vielä soittaa sairaalaan, vaan kuulisin mielelläni kokemuksia.
Pahoittelut keskenmenosta

Sinuna soittaisin koska itse sain vielä toiset lääkkeet jonka jälkeen alkoi tyhjenenään oikein kunnolla, vietin 8h vessassa ja sieltä vielä ensiapuun jossa huomattiin että esteenä oli joku tulppa tai hyytymä jonka ottivat pois ja sitten vuoteli vielä 5 päivää mutta sekään ei riittänyt mulla nousi lämmöt 38 ja alavatsassa kipua ja taas sairaalaan jossa todettiin että taas oli joku siellä jäänyt esteeksi joka poistettiin alkoi järjetön vuoto, siitä vielä tehtiin kohdun imutyhjennys jonka jälkeen vuoteli taas viikon jonka jälkeen alkoi viikkojen tuhruttelu vuoto.
Rohkeasti vaan yhteyttä ettei keskenmeno pitkity, tai no itsekin olin aktiivinen mutta silti siinä meni reilut 2kk, tsemppiä!
 
Kiitos vastauksista!

Tyhjennys oli keskiviikkona eli toissapäivänä. Tein halpisliuskatestin tänään aamulla ja se oli n. puolet kontrolliviivasta, saas nähdä mitä on parin päivän päästä.

Ihan kuin tilauksesta niin tän aloituksen jälkeen melkein heti alkoi tulla eka rusehtavaa verta ja nyt jo kirkkaampaa. Vähänlaisesti sitä vuotaa mutta reitti on siis auki, mistä olen onnellinen. Tarkkailen tilannetta ja lämpöä!
 

Yhteistyössä