Ei ihme että ehkäisypillerit lihottaa,

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
mulla on 9.päivä pillereitä menossa ja kauhee nälkä tai mieliteko vuoronperään koko ajan! Pakko ryhdistäytyä nyt, tai en mahdu enää kesävaatteisiini!
Ne hormonitko sen tosiaan tekee? Olisko hormonikierukka miedompi tältä osin?
 
mulla on 9.päivä pillereitä menossa ja kauhee nälkä tai mieliteko vuoronperään koko ajan! Pakko ryhdistäytyä nyt, tai en mahdu enää kesävaatteisiini!
Ne hormonitko sen tosiaan tekee? Olisko hormonikierukka miedompi tältä osin?
Nyt kun kuitenkin syöt pillereitä: seksi kuluttaa kaloreita ihan mukavasti, jos itsekin olet aktiivinen etkä vain makaa lahnana.
 
vierailija
Nyt kun kuitenkin syöt pillereitä: seksi kuluttaa kaloreita ihan mukavasti, jos itsekin olet aktiivinen etkä vain makaa lahnana.
Niin että sinusta on ok että nainen kärsii e-pillereiden haittavaikutuksista? Tärkeintä vaan että mies saa lykkiä paljaalla?

Ap, suosittelen vaihtamaan hormoni-/kuparikierukkaan. Tietty voit kokeilla jotain toista pillerimerkkiä. Pillereillä on paljon ikäviä haittavaikutuksia, eikä kierukatkaan kaikille sovi, mutta ovat vähähormonisempia.
 
Niin että sinusta on ok että nainen kärsii e-pillereiden haittavaikutuksista? Tärkeintä vaan että mies saa lykkiä paljaalla?

Ap, suosittelen vaihtamaan hormoni-/kuparikierukkaan. Tietty voit kokeilla jotain toista pillerimerkkiä. Pillereillä on paljon ikäviä haittavaikutuksia, eikä kierukatkaan kaikille sovi, mutta ovat vähähormonisempia.
Ihanaa tuo naisen logiikka. Kun en erikseen voivotellut ja ilmaissut myötätuntoani ap:n ongelmia koskien, se tarkoittaa että hänen kärsimisensä on minulle ok?

Sinä et kommentoinut tuota lahna-lausetta.
Logiikallasi: Sinusta on siis ok, että mies kärsii naisen passiivisuuden haittavaikutuksista? Tärkeää vaan että nainen saa maata mitään tekemättä?
 
Niin että sinusta on ok että nainen kärsii e-pillereiden haittavaikutuksista? Tärkeintä vaan että mies saa lykkiä paljaalla?

Ap, suosittelen vaihtamaan hormoni-/kuparikierukkaan. Tietty voit kokeilla jotain toista pillerimerkkiä. Pillereillä on paljon ikäviä haittavaikutuksia, eikä kierukatkaan kaikille sovi, mutta ovat vähähormonisempia.
Miksi oletat paljaalla lykkimisen vain miehen eduksi? Minä naisena olen varsin tyytyväinen, etten joudu käyttämään mieheni kanssa kondomia.
 
vierailija
Ei oo mielihaluja, syön normaalisti niinkun ennenkin pillereitä. Silti mun paino on koko ajan nousussa, vaikka edelleen käyn salilla ja liikun paljon! Eli kyllä ne vaikuttaa aika paljon rasva- ja sokeriaineenvaihduntaan.
 
Ei oo mielihaluja, syön normaalisti niinkun ennenkin pillereitä. Silti mun paino on koko ajan nousussa, vaikka edelleen käyn salilla ja liikun paljon! Eli kyllä ne vaikuttaa aika paljon rasva- ja sokeriaineenvaihduntaan.
Melkein kaikki tutkimukset kieltävät tämän... mutta sitten taas kun kuuntelee naisten kokemuksia, useat huomaavat painon nousun hormonaalisen ehkäisyn aloittamisen yhteydessä...
 
vierailija
Kierukasta paino noussut 15 kg puolessatoista vuodessa. Voin kertoa ettei naurata. Olen jo ylipainoisen alarajalla ja mietin jo vakavissani poistattaa kierukan. Mikään määrä liikuntaa tai syömisen rajoittaminen ei tuo mitään tuloksia.
 

Yhteistyössä