Ei hyvänen aika tästä ei taida tulla mitään..(työnhaku kurssi netin välityksellä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kamala minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kamala minä

Vieras
Sellaiselle kurssille mut laitettiin työkkärin kautta. eli netin kautta tehdään jotain tehtäviä ja jotain videota vahdataan.

Mutta herran jumala nuo tehtävät.

kerro 5 osaamis aluettasi..

Mikä hemmetin osaaminen???

Mulla on merkonomin tutkinto jonka oon suorittanut about 8v sitten. En muista mitään koko paskasta. Oon ollu kotona viimeiset 7v vaihtelemassa lasten paska vaippoja joten mikähän mun ne osaamiset on??? työkokemustakaan ei ole oikein mitään ja nekin on tuolta 8vuoden takaa josta tuskin edes muistan minkälaisia työtehtäviä mulla oli...

ja fakta on se ettei mulla ole mitään lahjakkuuksia tai muitakaan taitoja.

huh..

[QUOTE="tii";28354474]Jokaisella on jotain osaamisalueita. Et ilmeisesti arvosta itseäsi.[/QUOTE]

Mä luulen että kun on ollut niin pitkään vain kotona lasten kanssa ei ns enää tunnista ne omat osaamisalueensa...

oikiasti, näiden pääasialliset täyttäjät ovat alle kaksikymppisiä eikä heillä ole ongelmia... omia osaamisalueita olisivat esimerkiksi heittämällä kasvituntemus, luova ajattelukyky, asiakirjojen sisälukutaito, visuaalinen silmä... sinulla nyt ensinnäkin on lastenhoito osaamisalueissasi. niiden ei tarvitse olla opiskeltuun ammattiin liittyviä.

Yhteistyössä