Ei hitto yllätin mun miehen sipaisemassa mun hajuvettä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "justiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"justiina"

Vieras
Yrittää peitellä kai sen pyydyksen hajuja, jossa käy. Taitaa kylpeä jossain myskissä se nainen. =( Oman hajuveteni kyllä tunnistan, mutta kyllä tuo ukko voisi keksiä jotakin parempaa. Ei ole kyllä mikään järjen riemuvoitto. En edes viitsinyt sanoa enää mitään, kun luulee muka vedättävänsä mua. HUOH! On se tyhmä. Bilisehtoo muka tiedossa?! Pitää kai kysyä ukolta, kun tulee käyttääkö Timppa Versacen pour femmeä myös. Ja vielä noin paljon, että haju tarttuu..

Kyllä minunkin mieheni välillä lainailee sopivia hajuvesiäni kun omansa kuluttanut loppuun ja pihinä ei raatsi ostaa heti uutta..

Mutta meinaako ap että se sun hajuvesi peittäisi tämän toisen hajun vai , siis miehen logiikan mukaan??

Millä tavalla aloitit? Petit ensin? Vai ilmoitit miehelle, että haluat erota?
Eikös se tollasten juttujen jälkeen oo aika selvää, että tulevat elämät ovat erilliset.

Niin siis se on miehen logiikkaa juu, että peittyy se toinen... se kai siinä on syynä. Joo ilmoitin, että jos ei tahti muutu, niinm haluan erota. Ukko on äly mustis ja mä en saisi liikkua missään. Kahdestaan ei muuta kuin riidellään.

Yrittää peitellä kai sen pyydyksen hajuja, jossa käy. Taitaa kylpeä jossain myskissä se nainen. =( Oman hajuveteni kyllä tunnistan, mutta kyllä tuo ukko voisi keksiä jotakin parempaa. Ei ole kyllä mikään järjen riemuvoitto. En edes viitsinyt sanoa enää mitään, kun luulee muka vedättävänsä mua. HUOH! On se tyhmä. Bilisehtoo muka tiedossa?! Pitää kai kysyä ukolta, kun tulee käyttääkö Timppa Versacen pour femmeä myös. Ja vielä noin paljon, että haju tarttuu..
Peeeeet-riiii

Yhteistyössä