Ei hitto noita plussapisteitä! taas kerran

Ostettiin Askosta tossa 3000 eurolla tavaraa.. no niistä saa vaa noita helevetin peruspisteitä! Että montakos plussaseteliä silläkin sit saikaan.. onko kokonaiset 3 seteliä=15 euroa? :headwall:

Me idiootit kun kuviteltiin että saadaan jotain 100 euron luokkaa noita plussaetuja kun katsottiin tota saakelin taulukkoa, mutta sehän meinaa VAIN k-markettia/cittaria noi.. :headwall: :headwall: AATANA!
 
Greippi
Näinpä. Verrattuna S-bonuksiin nuo Plussat ovat ihan surkeita. Kerran ostettiin suunnilleen samalla määrällä ja ero oli bonuksilla reilusti yli sata euroa. Odottelen tässä että milloin saadaan se Kodin Terra tänne, että voi ostaa remonttitavaraa S-bonuksilla K-Raudan Plussan sijaan.
 
Mä eilen koitin selvitellä, jotta paljonko saataisiin sitä s-baonusta ja meillä se meni kyllä liki yksiin.

Plussaseteleitä saadaan noin 130 euron edestä vuodessa, mutta kun tähän laitetaan päälle vielä se kassalta saatava ostoetu ja kaikki tarjoukset niin summa kipuaa ihan kivasti ylös. Juuri pari viikkoa sitten sain plussakortilla alennusta 40 euroa pussilakanasetistä.

S-bonuksesta ei mulla ole juuri tietoa (onko prismassakin s-kortilla tarjouksia?!) mutta eipä ne perus bonukset järin suuremmat olleet, kuin mitä plussasta sai. Vaja 200 euroa vuodessa näytti se laskuri, mikä siellä s-bonuksen sivuilla oli.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Plussaseteleitä saadaan noin 130 euron edestä vuodessa, mutta kun tähän laitetaan päälle vielä se kassalta saatava ostoetu ja kaikki tarjoukset niin summa kipuaa ihan kivasti ylös. Juuri pari viikkoa sitten sain plussakortilla alennusta 40 euroa pussilakanasetistä.
Joo, mutta jos tarkkeilet asiaa niin huomaat että monesti Prismasta saa normaalihintaan saman tuotteen joka on Cittarissa alennuksessa..
 
Me ollaan käyty kaupassa cittarissa nyt tämä kuukausi kun askostakin ostettiin nuo huonekalut, ajateltiin kerätä oikein kunnon potti! Ja paskanmarjat :headwall: Nyt on pisteitä kertynyt 6404, että tosi "hyvin" :headwall: olis pitäny se sohvaki ostaa vaa maskusta sillon ja kerätä kiltisti vaan s-bonukset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Plussaseteleitä saadaan noin 130 euron edestä vuodessa, mutta kun tähän laitetaan päälle vielä se kassalta saatava ostoetu ja kaikki tarjoukset niin summa kipuaa ihan kivasti ylös. Juuri pari viikkoa sitten sain plussakortilla alennusta 40 euroa pussilakanasetistä.
Joo, mutta jos tarkkeilet asiaa niin huomaat että monesti Prismasta saa normaalihintaan saman tuotteen joka on Cittarissa alennuksessa..
Tämä saattaa pitää paikkaansa, mulla kun on prismasta vain vähän kokemusta, sillä cittaria tulee käytettyä oikeastaan aina.

Mutta meillä nesteen bensa on huomattavasti halvempaa kuin abc:n. Nesteeltähän saa plussaa ja abc:ltä s-bonusta. Jos tämä menisi toisinpäin, niin saattasin jopa harkita sitä s-korttia ihan tosissani.
 
Greippi
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Me ollaan käyty kaupassa cittarissa nyt tämä kuukausi kun askostakin ostettiin nuo huonekalut, ajateltiin kerätä oikein kunnon potti! Ja paskanmarjat :headwall: Nyt on pisteitä kertynyt 6404, että tosi "hyvin" :headwall: olis pitäny se sohvaki ostaa vaa maskusta sillon ja kerätä kiltisti vaan s-bonukset.
Eli kokonaista 30 euroa tulee...Wau.
Meillä ei tarvitse edes ostaa mitään ihmeellistä, perusruoka ja pari kertaa tankata, kun tulee tuo määrä S-bonuksia. Joten on niillä eroa (kun joku mietti että ei ole). Siellä S-ryhmässä nousee todella nopeasti se prosentti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Plussaseteleitä saadaan noin 130 euron edestä vuodessa, mutta kun tähän laitetaan päälle vielä se kassalta saatava ostoetu ja kaikki tarjoukset niin summa kipuaa ihan kivasti ylös. Juuri pari viikkoa sitten sain plussakortilla alennusta 40 euroa pussilakanasetistä.
Joo, mutta jos tarkkeilet asiaa niin huomaat että monesti Prismasta saa normaalihintaan saman tuotteen joka on Cittarissa alennuksessa..
Tää on muuten ihan totta!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
S-bonuksesta ei mulla ole juuri tietoa (onko prismassakin s-kortilla tarjouksia?!) mutta eipä ne perus bonukset järin suuremmat olleet, kuin mitä plussasta sai. Vaja 200 euroa vuodessa näytti se laskuri, mikä siellä s-bonuksen sivuilla oli.
Aika vähänlaisesti niitä s-korttitarjouksia on. Lakanoista tuli mieleen, että Prismassa olivat ylivoimaisesti kalliimmat, Anttilan -20% plussakorttialennuksella meni suunnilleen samoihin hintoihin halpakaupan kanssa, joka ei mitään bonuksia antanut. Bensa on ylivoimaisesti halvinta asemilla, jotka eivät mitään bonuksia maksele.

 
Miksei me ostettu sohvaa maskusta, sillon olis ollu 10% s-bonuksetkin :'( mutta kun mä ymmärsin noi plussat väärin ja ajattelin et sama se mistä ne ostaa, ku noin iso summa menee et suurin piirtein samoihin varmaan.. :kieh: Jotenkin nyt vituttaa tää suunnattomasti kun mä odotin niin paljon enemmän :ashamed: 30 euroa, jippii!
 
viima80
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Mä eilen koitin selvitellä, jotta paljonko saataisiin sitä s-baonusta ja meillä se meni kyllä liki yksiin.

Plussaseteleitä saadaan noin 130 euron edestä vuodessa, mutta kun tähän laitetaan päälle vielä se kassalta saatava ostoetu ja kaikki tarjoukset niin summa kipuaa ihan kivasti ylös. Juuri pari viikkoa sitten sain plussakortilla alennusta 40 euroa pussilakanasetistä.

S-bonuksesta ei mulla ole juuri tietoa (onko prismassakin s-kortilla tarjouksia?!) mutta eipä ne perus bonukset järin suuremmat olleet, kuin mitä plussasta sai. Vaja 200 euroa vuodessa näytti se laskuri, mikä siellä s-bonuksen sivuilla oli.
meillä on kaksi ihmistä taloudessa ja saadaan jo toi 200? vuodessa s-bonuksia. eikä ole kummoiset ostokset. 200-400? kuukaudessa riippuuen kuinka paljon esim autolla ajellaan. mun mielestä ihan huvin. mitä tuosta tulisi plussalla?? joku 10-15? vuodessa...
 
Me keskitettiin ennen plussa kauppoihin ja kyllähän niitä plussapisteitäkin ihan kivasti tuli, mutta kokeeksi siirryttiin sitten keskittämään s-kauppoihin, ei sitä bonusta nyt NIIN paljon enempää tule kuin plussakaan, vähän kyllä. Mutta se säästö mikä ollaan tehty kun siirryttiin tekemään ostokset s-kaupoista k-kauppojen sijaan on ollut kyllä varsin tuntuva. Täällä bensakin on halvempaa abc:llä kuin nesteellä.
 
vieras
Muistakaa nyt kuitenkin, että bonukset lasketaan aina hinnasta, johon bonuksien antaminen on laskettu mukaan. Riippumatta ketjusta. Ketjuihin ja bonuskorttijärjestelmiin kuulumattomista liikkeistä saattaa saada samat tavarat vielä halvemmalla (bonus heti kassalla). Tottakai bonuskortit ovat vain keino kaupalle saada asiakkaat sidotuksi käymään vain heidän kaupoissaan. Kortinkäyttäjiltä saattaa jäädä todellinen hintavertailu tekemättä.
 
viima80
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Pelkästään k-marketeista/cittarista nuo ostot ovat meillä 792euroa, plus askon ostokset n. 3000 euroa. Paljos tolla summalla olisi saanut s-bonusta? :whistle:
lasket nuo yhteen ja siitä 5%... eli 189?. tiedä laskinko oikein. tai onko esim huonekaluissa että saa johonkin tiettyyn rajaan asti bonusta. mut kuitenkin..
 
jostain hemmetin Intersport tai Kesport..eli ne ei olleet tavallisia peruspaketteja vaan koottiin itse mieluisat vähän paremmista aineksista tehtyinä..saatiin sit peräti 10? seteleitä..kyllä meinaan kirosin..
 
äiti
ja kaikki muut kaupat, missä on tarjouksia ja saa valita vapaasti mistä ostaa ilman, että on sidottu johonkin bonus- tai plussakorttiin. Säästetään varmasti enemmän kuin tuon yhden mainitsema 130 euroa/vuosi mitä saavat "hyviä".
 
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Mä eilen koitin selvitellä, jotta paljonko saataisiin sitä s-baonusta ja meillä se meni kyllä liki yksiin.

Plussaseteleitä saadaan noin 130 euron edestä vuodessa, mutta kun tähän laitetaan päälle vielä se kassalta saatava ostoetu ja kaikki tarjoukset niin summa kipuaa ihan kivasti ylös. Juuri pari viikkoa sitten sain plussakortilla alennusta 40 euroa pussilakanasetistä.

S-bonuksesta ei mulla ole juuri tietoa (onko prismassakin s-kortilla tarjouksia?!) mutta eipä ne perus bonukset järin suuremmat olleet, kuin mitä plussasta sai. Vaja 200 euroa vuodessa näytti se laskuri, mikä siellä s-bonuksen sivuilla oli.
meillä on kaksi ihmistä taloudessa ja saadaan jo toi 200? vuodessa s-bonuksia. eikä ole kummoiset ostokset. 200-400? kuukaudessa riippuuen kuinka paljon esim autolla ajellaan. mun mielestä ihan huvin. mitä tuosta tulisi plussalla?? joku 10-15? vuodessa...
Ei voi pitää paikkaansa, sillä s-ryhmän sivuilla lukee näin:

399 euron kuukausiostoksilla bonusprosenttisi olisi 2 ja näin ollen saisit 7,98 euroa Bonusta. Yhden euron lisäostoksella bonusostokertymäsi nousee 400 euroon, bonusprosentiksi tulee 2,5 ja Bonusta saat 10 euroa.

Eli jos ostokset tekevät 400 euroa kuussa, niin bonusta saa 10 euroa, joka on vuositasolla 120 euroa.
 
vitsake
Meillä tulee s-bonuksia joka kuukausi noin 50-70 euroa. Bonusta tulee ruuasta,bensasta, puhelimet+netti ja vakuutuksista. Perheen koko 2 + 2. Vuoden mittaan kertyy ihan mukava summa!
 

Yhteistyössä