ei hitto miten mä voin olla näin tyhmä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juma

Vieras
huomenna pitäs istuttaa sipuleita kasvimaalle ja "ohjeissa" on että istutetaan siten että kärkiosa jää näkyviin, mutta mistä mä tiedän kumpi on kärkiosa?
oon noita istukas pusseja tossa käännelly ja väännelly mut en kyllä tiiä kumpi on istukkaan kärkiosa *voi nolo*

Alkuperäinen kirjoittaja pii:
kuva?

entä jos vertaat sipuliin?
Niin mä ajattelin myös että jos ne on yhtään normaalin sipulin näköisiä, niin se kärki on se pää mistä normaali sipuli alkaa versoa jos alkaa. Tai se mistä sitä aletaan kuoria ja pilkkoa. Tai jos halkaiset sipulin niin ne sipulin kerrokset on kiinni siinä kannassa ja se kärki on se missä ne kapenee ja avautuu.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
http://puutarha.net/index.asp?s=/keskustelukanava/viestiketju.asp?id=5254&index=10

Tuossa kerrotaan, ettei pikkusipuleissa ole niin väliä kuispäin ne siellä ovat.
Hei mitä noi siniset kukat tuossa ketjussa ovat? Niitä on meillä nurmikko täynnä, viime kesänä muutettiin enkä tiiä onko noi monivuotisia vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja juma:
Alkuperäinen kirjoittaja kj:
Jos alkaa puskemaan juurta maasta ylös niin kaivat ylös ja käännät.

epätoivoissani jo aattelin et laitan osan toisin päin ja osan sitten toisin päin ja katon kumpi oli oikea tapa :D
No tossa ketjussahan just neuvotaan että silleen voi tehdä niin kukinta kestää pidempään kun osalla on pidempi matka ylös :D :D

Yhteistyössä