ei hitsin pimpula (turhaa valitusta myöhässä olevista menkoista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liituraita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liituraita

Vieras
Siis miten voi olla niin että tämä palsta on täynnä ihmisiä, jotka epätoivoisesti yrittävät saada lapsia ja tihrustavat kilvan raskaustestin haaleita naarmuja.

Me ollaan yli kolmekymppisiä, käytetään ehkäisyä, ukolla ei meinaa seisoa, kumpikaan ei jaksa harrastaa seksiä suuria määriä, vaivoja on (yleensä kystat munissa laskee sperman laatua, jne). Ja ilmeisesti meillä ei tartte kuin näyttää vähän vaivaista siittiötä mun tussulle, niin ollaan sitten raskaana. Ukko meinasi aamulla, että täytyy sen läpi päässeen olla ihme otus, koska me ei viime kuussa edes harrastettu seksiä kun korkeintaan pari kertaa kortsulla ja ukko tuskin sai. Ja me ei edes haluta lisääntyä ja täyttää tätä maailmaa. Mulla on ollut kerran aikaisemmin menkat myöhässä useamman päivän ja silloin oli päätetty tehdä lapsi.

Mutta niiden lasten piti jäädä tasan yhteen. Mä olen uraihminen. Mä olen myynytkin jo paljon vauvaroinaa veke (rintareppu, sitteri, turvaportit, valtavia määriä vaatteita, jne). Isoimmat ostokset toki on vielä käytössä. No lastenvaatteiden shoppailu on kyllä kivaa ja täytyyhän toisen käyttää muutakin kuin veljen vanhaa.

Kai mun täytyy mennä ostamaan se testi, vaikka ei yhtään huvita. Voiskos noi lapset tilata niin, että ne toimitettaisiin edes vuoden ikäisenä, niin mun ei tarttis kärsiä raskaudesta ja vauva-ajasta? Tollaisesta pikkasen isommasta on paljon enemmän huvia.

Alkuperäinen kirjoittaja Nupi:
No voihan menkat muustakin syystä olla myöhässä, aika ihmeelle tosiaan kuulostaa että olisit raskaana, mutta sattuuhan niitäkin :D

niinhän ne voi olla, pidetään peukkuja. Vaihdevuodet ennen aikojaan? Nimimerkillä, säännölliset kuin kello alusta alkaen.

meillä kans toinen tuli melkein neitseellisellä toiminnalla..eli kai se oli tarkotus et just sillon päätettiin tehdä SE kun ei oltu piiiiitkiiiiin aikoihin tehty mitään...nyt on vauva sylissä ja onnen kukkulolla olen !!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nupi:
No voihan menkat muustakin syystä olla myöhässä, aika ihmeelle tosiaan kuulostaa että olisit raskaana, mutta sattuuhan niitäkin :D

niinhän ne voi olla, pidetään peukkuja. Vaihdevuodet ennen aikojaan? Nimimerkillä, säännölliset kuin kello alusta alkaen.

kolmekympin tienoilla monilla alkaa jäämään yhdet tai kahdet menkat vuodessa väliin, ilman mitään syytä. ihan normaalia.

Yhteistyössä