Ei hitsi mua =) Onkohan muitakin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niko06
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

niko06

Aktiivinen jäsen
09.06.2006
2 534
0
36
Tää on kamalaa ku niin kovasti vauvaa toivoo...
Ihan kaikki samat oireet ku esikoisesta... alkuun väsytti ei jaksanu mitää ja (mahd. 1.kk) ja nyt (mahd.2.kk) joku ihme siivousvimma koko ajan.
Alkuun huonoa oloa, kerran oksesin... hajut ja varsinkin astianpesukoneeseen laitetut astiat etoo.. nii ja tää makeen himo :p

Mutta.. tuskimpa oon raskaana kun on menkat ollu... viimeset kyl alko pari päivää myöhässä mut oli melki normaalit ja apteekin testit näyttää negaa...

Onko muita jotka näin "hullunlailla" toivoo pikkusta?

täälä yks yhtä "kuumeinen" :wave:

mulla kp 39/30. testejä tehny 4 ja kaikki negaa :( oireita löytyy ja jotenki on semmonen tunne, että raskaana olisin ;) toivotaan parasta ja pelätään pahinta..
oireet on muuttuneet päivien myötä, mutta voi olla kuviteltujaki, ko "kuume" niin kova :ashamed:

mulla oireita mm.
- alavatsassa painon tunne
- kauhea syömisen himo! (kaikki kelpaa..)
- alamahassa välillä "poreilua"
- väsyttää kokoajan
- vessa pitää ravata vähän väliä..

mulla oli muuten kans siihen aikaan, ko menkkojen ois pitäny alakaa, kauhea väsymys ja laiskotti niin ettei minua saanu osallistumaa mihinkään :ashamed:
nyt alakaa taas kone käynnistyyn, mutta väsymystä silti riittää :/
ja oireisiin täytyy lisätä vielä, ettei seksiä tee mieli yhtään :/ (ei ole koskaan ennen mulla ollu tämmöstä :ashamed: ei edes esikoista oottaessa)

:wave: tosin mulla on menossa yk 7 loppumetreillä. ens viikonloppuna on puolitutun häät, ja menkkojen pitäis just sillon alkaa. mun tuurilla ne alkaa just lauantaina aamulla :headwall:

mutta nyt on ollut taas kroonista väsymystä (eilen nukahdin lattialle, mutta sehän EI voi johtua siitä että univelkaa on tuntikaupalla :whistle: ), päätä särkee, viluttaa koko ajan ja oon kuin persiiseen ammuttu karhu. tissit myös on ihan tulessa, mitä eivät aiemmilla kierroilla ole olleet. tosin lopetin imetyksen 1,5kk sitten joten johtunee siitä.

kuumeisena sitä tulkitsee nää taas helposti oireiksi että tärppi ois käynyt. mutta 100% varma olen että vuoto alkaa just ja tasan sitten lauantaina :kieh:

Yhteistyössä