Ei hitsi. Käytiin Prismassa ja mua alkoi epäilyttää... (joo joo ihan turhis hinnoista)

• Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Me päätettiin alkaa keskittämään S-etukortille. Ihan vaan sen takia, että meidän paikallinen kauppa on S-market. Eli ei oo järkeä ostaa Euromarketista kun sitten tulee käytettyä kahta korttia.

Nyt kuitenkin mies huomas että ainakin koiranruuissa oli aivan selvä ero. Siis Prismassa oli kalliimpaa. Mä olen huomannut että jotkut tietyt jutut on selvästi halvempia Prismassa kuin Eurossa ja jotkut jutut päinvastoin.

Tiedän että ostoskorin hinta pitäis olla suunnilleen sama noissa kahdessa. Ja lisäksi mä saan 5% henkilökunta-alennusta Euromarketista. Mutta... kun tosiaan keskittäminen kannattaa...

Äh, kummassa sitä oikein pitäis käydä :/

Alkuperäinen kirjoittaja Sokeripala:
Jos vertailette ja käytte hakemassa Euromarketista ne mitkä on siellä selvästi halvempia ja ostatte loput sit S-kaupoista?
Samaa meinasin kans ehdottaa

Jos vertailette ja käytte hakemassa Euromarketista ne mitkä on siellä selvästi halvempia ja ostatte loput sit S-kaupoista?

Niin, mut jos ostaa esim. sitä halpaa koiranruokaa kerralla paljon niin ei tartte käydä aina kahdessa kaupassa. Noista bonuksistahan varoitellaan paljon ettei saisi sokaistua niistä, ei keskittäminen välttämättä aina kannata...

kikka
muistathan et s-ryhmän ostokset keskittämällä saat myöt muita etuja: korkoa bonuksille (s-tilin rahoille), maksutapa etua, bonareita voi kerätä monilta yhteistyökumppaneilta (esim. laajakaista, puhelin, sähkö), ylijäämän palautukset.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Hohtavaa Hopeaa:
Ostatteko te koiran ruuatmarketista???? :eek:
Ei :D. Siis ostetaan muona eläinkaupasta, mutta mies ostaa aina kaiken maailman siankorvia ja makkaroita lisäksi. Ja siksi hän huomasi että ne on kalliimpia.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mä sanoisin että prismassa saa enempi hyötyä. S-etukortti siis todella antaa takaisinkin. Ykkösponus kortilla en ole ikinä saanut mitään muutakuin alennusta.
Mä kävin just tänään vaihtamassa rahaksi ykkösbonus-setelini. 280?, vaikka ei todellakaan olla edes paljoa sieltä ostettu (tai siis ollaan käytetty enemmän S-markettia).

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
no mä sanoisin että prismassa saa enempi hyötyä. S-etukortti siis todella antaa takaisinkin. Ykkösponus kortilla en ole ikinä saanut mitään muutakuin alennusta.
Mä kävin just tänään vaihtamassa rahaksi ykkösbonus-setelini. 280?, vaikka ei todellakaan olla edes paljoa sieltä ostettu (tai siis ollaan käytetty enemmän S-markettia).
Me ostettiin keltaisesta bonuskaupasta melkein kahden tonnin puutarhakalusteryhmä ja björkdahl-hyllystö (jotain kolmen tonnin hujakoilla) ja saatiin takas jotain 11?. Että näin meilläpäin.

Mä ostan muuten sittarista, mutta sitten esim. lihat tulee halvemmaks ostaa prismasta puoleen hintaan. Tienataan ihan ok. Mutta oon ihan sika tarkka, enkä haluu maksaa mistään turhaa. (vaikka niinkin tottakai käy välillä.)

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Me ostettiin keltaisesta bonuskaupasta melkein kahden tonnin puutarhakalusteryhmä ja björkdahl-hyllystö (jotain kolmen tonnin hujakoilla) ja saatiin takas jotain 11?. Että näin meilläpäin.
Joo se edellyttää sitä keskittämistä. Siis sen verran että pääsee summille. Noissahan ei kovin baljoa ole eroja bonareissa. Siis ykkösbonuksessa ja S-etukortilla.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja millinka:
Mä ostan muuten sittarista, mutta sitten esim. lihat tulee halvemmaks ostaa prismasta puoleen hintaan. Tienataan ihan ok. Mutta oon ihan sika tarkka, enkä haluu maksaa mistään turhaa. (vaikka niinkin tottakai käy välillä.)
Meillä taas cittari olis ehdottomasti kallein vaihtis ja plussakortilla saa niin huonosti bonareita :|

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
minä käyn viikolla 4 eri kaupassa: valintatalossa, k-marketissa, prismassa ja s-kaupassa. tuleepa samalla liikuttua..
Me käydään aina koko perhe yhdessä. Ja mies ei jaksa kierrellä useammassa putiikissa.

Tämä ei nyt tähän liity, mutta
Ja lisäksi mä saan 5% henkilökunta-alennusta Euromarketista.
Onpas huonot henkilökunta-alet teillä. S-ryhmäläisillä ne on 15% ja Keskolla tiettävästi 20%...Ihan vaan näin mainitakseni...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja millinka:
Meillä taas cittari olis ehdottomasti kallein vaihtis ja plussakortilla saa niin huonosti bonareita :|
Mut toi menee myös niin, että sitä tottuu ostamaan uudesta kaupasta siten, että se on aikaa myöden edullisempi. Siis mä tarkoitan sitä, että kun vaihtaa kauppaa (me muuttaessamme esim. vaihdoimme cittarista prismaan kun p on lähemänä) ja alkuun tuntui, että p on kalliimpi. Niissä asioissa joita olimme tottuneet ostamaan cittarista. Kun aikaa kului vähän, niin ostostavat muuttuivat vähän ja käväisin cittarissa. Vuoden prismakäyntien jälkeen katsoin niitä tuotteita, joita ostin prismasta, cittarista. Ja ne olivat cittarissa kalliimpia. Cittarissa on tietyt tuotteet vähän halvempia mutta kokonaisuus prismassa halvempi. Euromarketista en taas ikinä osaa ostaa mitään edullisesti...

Yhteistyössä