ei hiton hiton hitto, tämä ei voi olla todellista !!! :( herättäkää miut!!!! "muok. asia kunnossa"

SyysYön Sade

Jäsen
09.03.2010
738
0
16
joo, ihan väärä paikka purkautua ja kadun varmasti myöhemmin, mutta... saatan olla raskaana. tein ihan huvikseni testin tänä aamuna, kun tissejä särkenyt ja paleltaa, en todellakaan odottanut haaleaa viivaa joka tuli... tämä ei hitto vieköön voi olla totta, ei nyt ! :'( :headwall: jos miulla on mikälie ms-tauti tai aivokasvain ja lähiaikoina pitäisi päästä sinne kuvaukseen... ja olen vielä syönyt kymmeniä erillaisia reumalääkkeitäkin , yksi on sellainen josta lääkäri oikein korosti ettei saa raskautua sen lääkkeen käytön aikana. pakko nyt yrittää rauhoittua, soittaa arvauskeskukseen että saiskos tulla pissaamaan purkkiin ja toimia sitten sen mukaan, mikä tulos on... kiitos, nyt helpotti "muok"lisäys: ja pillereitä siis syön, on sitten saamarin cecaretet pettäneet jos.. |O

Miksi sä katuisit, että tänne avaudut murheistasi? Yrität pitää vain suodattimen päällä etkä noteeraa, jos joku ilkeilee, kaikille kun ei ole luotu empatiakykyä ja sehän taas ei ole sun vikasi. Sulla on aika vahvat lääkkeet ilmeisesti käytössä, voisiko ne vääristää tuloksen? Laittaisin tuon halihymiön jos osaisin.

kiitos,kaikille. olen ihan sokissa ja mietin vain, sanonko miehelle asiasta vai odotanko labran tuloksia... kyllähän me olemme puhuneet sisaruksesta töyhtikselle, mutta tämä on kyllä totaalisen väärä aika! :(

Toi on tietysti ikävä juttu, jos olet ollut lääkityksellä, jonka aikana ei saa raskaaksi tulla. Mutta jos sulla ois MS-tauti, niin raskaus on sen kannalta hyvä asia! Nyt vaan asia kerrallaa selvittämään tilannetta! :hug:

pahinta tässä on, että osa miusta on iloinen asiasta ja uskoo selviävänsä jopa vammaisen lapsen ( ne lääkkeet) hoidosta, kun taas järkevä puoleni sanoo ettei ole muuta vaihtoehtoa kuin abortti... oman pikkuisen tappaminen :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
cerazettelapsi meilläkin.. eikä syntynyt pilleri kourassa, vaikka mies niin veikkas.

Ei stna... mulla kierukkavauva ja siksi nimen omaan pyysin luotettavaa ehkäisyä nyt (hormonaaliset EI käy) ja sain cerazettet... :o Onpas luottavainen olo nyt :(

Ja ap :hug: on varmaan kamala tilanne, mutta kyllä se sutviutuu...

kauan oot syönyt niitä lääkkeitä? miten niitä on tutkittu, että kuinka pahoja vammoja ne sikiöllä aiheuttaa?

Ja jos raskaus (mahdollinen) on vasta ihan alussa, niin mahtaako olla niin, etteivät nuo lääkkeet siihen mitenkään ole vaikuttaneet? Vai vaikuttavatko lääkkeet mahdollisesti jo munasoluihin?

kauan oot syönyt niitä lääkkeitä? miten niitä on tutkittu, että kuinka pahoja vammoja ne sikiöllä aiheuttaa?

lääkäri selvitti, että jos aion raskautua tämä yksi lääke on jätettävä hyvissä ajoin pois... ennenkuin määräsi, varmisti etten suunnittele vauvaa

moi, sulla on siis varmaan trexan käytössä??

siitä on ollut aika paljon tutkimuksia ulkomailla ja suurin osa on saanut aivan terveen lapsen. nyt vaan et enää ota sitä lääkettä ja lapsivesi tutkimuksiin menet.

Alkuperäinen kirjoittaja +:
hei! HUDAN TARKOTUKSELLA JOTTA AP HUOMAAT!!!

OSA REUMALÄÄKKEISTÄ AIHEUTTAA VÄÄRIÄ PLUSSIA!!!!! VERIKOE ON AINOA OIKEA TAPA TESTATA RASKAUS!!!!

tiedätkö mitkä lääkkeet? ihan mielenkiinnosta kysyn koska minulla lastenreuma

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
cerazettelapsi meilläkin.. eikä syntynyt pilleri kourassa, vaikka mies niin veikkas.

Ei stna... mulla kierukkavauva ja siksi nimen omaan pyysin luotettavaa ehkäisyä nyt (hormonaaliset EI käy) ja sain cerazettet... :o Onpas luottavainen olo nyt :(

Ja ap :hug: on varmaan kamala tilanne, mutta kyllä se sutviutuu...

Söin noita jonkun 2v ennenko ne petti. ja sain hormonaalisen ehkäisyn 13vnä hoidoksi, olin 18v kun tulin raskaaksi.

:hug: tsemppiä
n020.gif

Yhteistyössä