EI herkille

• Viestiketjun aloittaja puolesta
  • Ensimmäinen viesti
merelle
kamalaa, niinkuin kaikki lapsiin ja eläimiin kohdistuvat kamaluudet :'( :'( niinhän se on että viattomat ja puolustuskyvyttömät joilla ei tässä maailmassa ole ääntä, niin joutuvat kamalan hirviön joka ihminen on, niin uhriksi. :'( :'(

Olen toiminut eläinsuojeluvalvojana eripuolella suomea jo 12v ja olen nähnyt omin silmin eläimiin kohdistunutta julmuutta.

Joka kerta kun menen huostaanottamaan eläintä/eläimiä huonoista oloista tai tekemään tarkastusta ja havaitsen että eläimellä ei ole asiat hyvin niin sydämmeeni sattuu todella paljon.
Tunnen sisäisesti vihaa ja häpeää niitä ihmisiä kohtaan jotka kaltoin kohtelevat lemmikeitään.
:'(

Sidney
Kamalan näköistä oli tuo...Mutta olihan siinä lopussa ihan kivojakin kuvia perheistä joissa kohdeltiin koiraa hyvin ja lapsista koirien kanssa...
Mutta itse en kyllä tuollaista koiraa ottaisi missään nimessä... Ei ole rotu mun mieleen!! :ashamed:

puolesta
Onhan tuo kamalaa.. Ja ne kidutetut koirat jotka tuossa näkyivät olivat vain pisara meressä siitä miten näitä kohdellaan.Pittirescuen sivuilla todella tyrmääviä kuvia näiden koiratappelu"koulutuksen" tuloksista.. Keittiöveitsellä silvottuja koiria.. Potkittuja pentuja (joista yksi oli tuossakin) jne..:´( Ja silti pelastetut koirat vielä jaksavat rakastaa ihmistä ja menestyvät perhekoirinakin! Uskomatonta miten suuri sydän näillä on! Ikävää että maineensa ja ulkonäkönsä takia niitä ottavat myös aivan vääränlaiset ihmiset, ja näin sitten luodaan medialle lisää mässäiltävää "tappajakoirilla".
Olen oman staffinikin kanssa törmännyt tällaisiin höpöhöpön jauhajiin, jotka ovat pohtineet mm. että: -Eikös tämä ole se raatelijakoira? -Juu..Ei sillä vinkulelut kyllä ehjinä pysy.. ;)
Tai: -Miten olet saanut siitä noin kiltin? -??!?Noo..Se vaan on pohjimmiltaan sellainen ja loppu on koulutuksen tulosta. Ja sitten tulikin vielä asiantuntevaa tekstiä juuri näiden koirien vaarallisuudesta ja kuinka niiden jalostaminen pitäisi lopettaa kokonaan. :headwall:

Aika hirveitä kuvia olivat!!!! Mua tympii toi kans kun mulla on noit terrierejä ja yhessä vaiheessa sai jatkuvast kuulla et voi kauheeta, kuin sä tommosia uskallat pitää.... :eek:
Meijän koirat on ainakin tosi kilttejä!
Mun vanhemmat otti multa yhen pennut puoltoistavuotta sitte ja niitten naapuri oli tokassu että minkäs takii tommonen kissan tappaja piti ottaa?????? (näillä naapureilla siis on kissa) mä olisin sanonu kyllä et just ton teidän kissan takia joka hiihtelee naapureitten pihoilla.... =) vaikka itekin todella kissoista tykkään....
Sitä en muista et oliks mun vanhemmat sitte kommentoinu siihen mitää, mutta hyvinpä on naapurin kissa hengissä vielä :eek: :D :D

merelle
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.11.2004 klo 21:25 puolesta kirjoitti:
Onhan tuo kamalaa.. Ja ne kidutetut koirat jotka tuossa näkyivät olivat vain pisara meressä siitä miten näitä kohdellaan.Pittirescuen sivuilla todella tyrmääviä kuvia näiden koiratappelu"koulutuksen" tuloksista.. Keittiöveitsellä silvottuja koiria.. Potkittuja pentuja (joista yksi oli tuossakin) jne..:´( Ja silti pelastetut koirat vielä jaksavat rakastaa ihmistä ja menestyvät perhekoirinakin! Uskomatonta miten suuri sydän näillä on! Ikävää että maineensa ja ulkonäkönsä takia niitä ottavat myös aivan vääränlaiset ihmiset, ja näin sitten luodaan medialle lisää mässäiltävää "tappajakoirilla".
Olen oman staffinikin kanssa törmännyt tällaisiin höpöhöpön jauhajiin, jotka ovat pohtineet mm. että: -Eikös tämä ole se raatelijakoira? -Juu..Ei sillä vinkulelut kyllä ehjinä pysy.. ;)
Tai: -Miten olet saanut siitä noin kiltin? -??!?Noo..Se vaan on pohjimmiltaan sellainen ja loppu on koulutuksen tulosta. Ja sitten tulikin vielä asiantuntevaa tekstiä juuri näiden koirien vaarallisuudesta ja kuinka niiden jalostaminen pitäisi lopettaa kokonaan. :headwall:
millä sivulla, antaisitko linkin????

suurperheellinen
Uskoisin että pittien on ehkä vaikeampaakin saada myötätuntoa maineensa vuoksi.Itse edelleen puollan rotua,ja korostaisin että lähes minkä vaan koiran saa aggressiiviseksi kun yrittää.
Meillä ihania kokemuksia :heart:

mun paappa on myös eläinsuojelu valvoja, ja kyllä on hirveitä kuvia mitä se on ottanut niistä eläimistä, jotkut lehmät seisoo mahaan asti olevas sonnassa, iho rikki sonnantakia yms. sekä seassa kuolleita vasikoita ja lehmiä. en ymmärrä tollasia ihmisiä jotka ei huolehdi omista eläimistä!! sais kyllä olla kovemmat rangaistukset sellasille!!

puolesta

[/quote]
millä sivulla, antaisitko linkin????
[/quote]

Tämä on sitten TODELLA RUMAA KATSOTTAVAA!!! Itse näin muutaman yön painajaisia kun erehdyin käydä katsomassa ja .. just can't stop crying, vai miten se menee. Enkä ole mitenkään hirmu herkkä (paitsi ehkä eläimiin ja lapsiin kohdistuvissa julmuuksissa..)

http://www.pbrc.net/petbull/sadreality.html

supertrouper
toi on ihan hirveetä, miten ihmiset voi olla julmia. kävin greyhounds in need sivuilla ja siellä oli tota samaa touhua. jos koira ei ole tarpeek nopee juoksemaan, niin ne viedään junaradalle, tai hirtetään puihin. niitä käytetään myös taistelukoirien harjoitusvastuksena, koska ne ei pure takaisin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2004 klo 14:33 surullinen kirjoitti:
Olen toiminut eläinsuojeluvalvojana eripuolella suomea jo 12v ja olen nähnyt omin silmin eläimiin kohdistunutta julmuutta.

Joka kerta kun menen huostaanottamaan eläintä/eläimiä huonoista oloista tai tekemään tarkastusta ja havaitsen että eläimellä ei ole asiat hyvin niin sydämmeeni sattuu todella paljon.
Tunnen sisäisesti vihaa ja häpeää niitä ihmisiä kohtaan jotka kaltoin kohtelevat lemmikeitään.
:'(
tähän ei voi muuta sanoa, kuin että teet erittäin raskasta, mutta todella arvokasta työtä!!! Ajattele, jos teitä eläinsuojeluvalvojia ei olisi, miten paljon eläimet joutuisivat elämään huonoissa oloissa! Voimia työnteollesi ja onneksi teitä on!!!!! =)

Yhteistyössä