puolesta
toivottavasti sanoma tavoittaisi mahdollisimman monta "väärätietoista"
http://www.deviantart.com/view/11454716/
http://www.deviantart.com/view/11454716/
millä sivulla, antaisitko linkin????Alkuperäinen kirjoittaja 24.11.2004 klo 21:25 puolesta kirjoitti:Onhan tuo kamalaa.. Ja ne kidutetut koirat jotka tuossa näkyivät olivat vain pisara meressä siitä miten näitä kohdellaan.Pittirescuen sivuilla todella tyrmääviä kuvia näiden koiratappelu"koulutuksen" tuloksista.. Keittiöveitsellä silvottuja koiria.. Potkittuja pentuja (joista yksi oli tuossakin) jne..:´( Ja silti pelastetut koirat vielä jaksavat rakastaa ihmistä ja menestyvät perhekoirinakin! Uskomatonta miten suuri sydän näillä on! Ikävää että maineensa ja ulkonäkönsä takia niitä ottavat myös aivan vääränlaiset ihmiset, ja näin sitten luodaan medialle lisää mässäiltävää "tappajakoirilla".
Olen oman staffinikin kanssa törmännyt tällaisiin höpöhöpön jauhajiin, jotka ovat pohtineet mm. että: -Eikös tämä ole se raatelijakoira? -Juu..Ei sillä vinkulelut kyllä ehjinä pysy..
Tai: -Miten olet saanut siitä noin kiltin? -??!?Noo..Se vaan on pohjimmiltaan sellainen ja loppu on koulutuksen tulosta. Ja sitten tulikin vielä asiantuntevaa tekstiä juuri näiden koirien vaarallisuudesta ja kuinka niiden jalostaminen pitäisi lopettaa kokonaan. :headwall:
tähän ei voi muuta sanoa, kuin että teet erittäin raskasta, mutta todella arvokasta työtä!!! Ajattele, jos teitä eläinsuojeluvalvojia ei olisi, miten paljon eläimet joutuisivat elämään huonoissa oloissa! Voimia työnteollesi ja onneksi teitä on!!!!! =)Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2004 klo 14:33 surullinen kirjoitti:Olen toiminut eläinsuojeluvalvojana eripuolella suomea jo 12v ja olen nähnyt omin silmin eläimiin kohdistunutta julmuutta.
Joka kerta kun menen huostaanottamaan eläintä/eläimiä huonoista oloista tai tekemään tarkastusta ja havaitsen että eläimellä ei ole asiat hyvin niin sydämmeeni sattuu todella paljon.
Tunnen sisäisesti vihaa ja häpeää niitä ihmisiä kohtaan jotka kaltoin kohtelevat lemmikeitään.
:'(