Ei helvetti tota Arhinmäkeä! :O

  • Viestiketjun aloittaja :X
  • Ensimmäinen viesti
THE kysymys
[QUOTE="aapee";25366712]http://fi.wikipedia.org/wiki/Kommunismin_musta_kirja

Kommunismin musta kirja (Le Livre noir du communisme – Crimes, terreur, répression) on ranskalaisen professori Stéphane Courtois'n toimittama, vasemmistolaisiksi leimattujen eri alojen lähinnä ranskalaisten tutkijoiden, kirjoittama kommunistivaltioiden ja kommunistien rikoksia raportoiva 863-sivuinen kirja (1997, suom. 2001).

Kirjan esipuhe ja siinä mainitut arviolta noin sata miljoonaa kommunismin uhria ovat herättäneet vilkasta keskustelua, sen sijaan kirjan varsinaisesta sisällöstä ei vastaavaa kritiikkiä ole tiedeyhteisössä esitetty.[/QUOTE]

Tu as lu ce livre, toi?

Meinaan kun noin asiantuntevasti siitä (eiku siittä puhut).
 
THE kysymys
Kuule lepsa, kirjaatko meidän kaikkien tiedoksi nyt ne hyvät asiat, joiden vuoksi presidentiksi kannattaa äänestää Väyrystä tai Soinia.

Siis IHAN OMIN SANOIN, ei kopiointeja CV:stä.

Nyt sulla on tuhannen taalan paikka VAIKUTTAA! Eikö olekin fantastista =)
Hei tripod, auta nyt vähän tota lepsaa.

Vai pitääkö meidän varata sille kirjoituskurssi eräältä Mestarilta?
 
[QUOTE="vieras";25366603]Lainaus sinun linkistäsi: "Arhinmäen ei ole todistettu olleen mukana tappeluissa."[/QUOTE]
Adolf Hitler ei ollut mukana kun juutalaisia tungettiin kaasukammioon.. :LOL:

Ihan vain vertauksen vuoksi jotta tajuat tyhmän komenttisi..
Arhimäestä en itse sano juuta enkä jaata, jokaisella on menneisyytensä mutta toisaalta pressaksi jos pyrkii.. :whistle:
 
"aapee"
Kansanedustaja nuuskajupakassa - jäi kiinni salakuljetuksesta
04.02.2009 09:11



Kansanedustaja Paavo Arhinmäki (vas) sai työmatkallaan Islannissa sakot yrittäessään kuljettaa nuuskaa mukanaan maahan, Iltalehti uutisoi.

Tammikuun lopulla Pohjoismaiden neuvoston Suomen valtuuskunnan johtajana toimiva Arhinmäki koki ikävän yllätyksen matkallaan Reykjavikissa järjestettyyn kokoukseen.

– Oli minulle täysi yllätys, ettei nuuskaa saanut viedä maahan, Arhinmäki kertoi lehdelle. Hän oli omien sanojensa mukaan tuomassa nuuskaa kavereilleen Suomeen.

– Ystävänpalvelus tuli kalliiksi.

Paavo Arhinmäki oli ostanut nuuskarasiat Tukholmasta Arlandan lentokentältä vaihtaessaan muiden suomalaisedustajien kanssa konetta matkalla Islantiin.

Kaikki sujui hyvin aina Keflavikin lentokentälle saakka, jossa tullivirkailijat pysäyttivät miehen. Arhinmäki sai vasta tällöin tietää, ettei nuuskaa saanut tuoda maahan lainkaan. Tullin ohjeissakaan ei asiasta lukenut.

– Tuskin olisin kävellyt nuuskarasiat läpinäkyvässä muovikassissa tullin ohi, jos olisin tiennyt, ettei nuuskaa saa tuoda maahan.

Myös Islannin eduskunnasta yritettiin puhua Arhinmäen puolesta, tuloksetta. Miehelle rapsahti vajaan sadan euron sakot.

(MTV3)
 
THE kysymys
Sori aapee, mä en enää voi ottaa sua tosissani, kun et vastannut sulle esitettyihin kysymyksiin.

Mä olin jotenkin pitänyt sua fiksuna keskustelijana, mut kaikki romuttui nyt.

Mä olen NIIN pettynyt ja surullinen.
 
.,.,.
[QUOTE="aapee";25367082]Kansanedustaja nuuskajupakassa - jäi kiinni salakuljetuksesta
04.02.2009 09:11



Kansanedustaja Paavo Arhinmäki (vas) sai työmatkallaan Islannissa sakot yrittäessään kuljettaa nuuskaa mukanaan maahan, Iltalehti uutisoi.

Tammikuun lopulla Pohjoismaiden neuvoston Suomen valtuuskunnan johtajana toimiva Arhinmäki koki ikävän yllätyksen matkallaan Reykjavikissa järjestettyyn kokoukseen.

– Oli minulle täysi yllätys, ettei nuuskaa saanut viedä maahan, Arhinmäki kertoi lehdelle. Hän oli omien sanojensa mukaan tuomassa nuuskaa kavereilleen Suomeen.

– Ystävänpalvelus tuli kalliiksi.

Paavo Arhinmäki oli ostanut nuuskarasiat Tukholmasta Arlandan lentokentältä vaihtaessaan muiden suomalaisedustajien kanssa konetta matkalla Islantiin.

Kaikki sujui hyvin aina Keflavikin lentokentälle saakka, jossa tullivirkailijat pysäyttivät miehen. Arhinmäki sai vasta tällöin tietää, ettei nuuskaa saanut tuoda maahan lainkaan. Tullin ohjeissakaan ei asiasta lukenut.

– Tuskin olisin kävellyt nuuskarasiat läpinäkyvässä muovikassissa tullin ohi, jos olisin tiennyt, ettei nuuskaa saa tuoda maahan.

Myös Islannin eduskunnasta yritettiin puhua Arhinmäen puolesta, tuloksetta. Miehelle rapsahti vajaan sadan euron sakot.

(MTV3)[/QUOTE]

Oli muuten mun nuuskat....
 
vierailija
Arhinm

Jalkapallohuligaanien johtaja

Paavo Arhinmäki kokosi Jokerien jalkapallojoukkueelle "kannattajaryhmän" "Jokerit 116 Boys". "Katsomossa hän johti huutokuoroa, joka karjui herjoja Jokerien vastustajille sekä haastoi riitaa. Näin saatiinkin jalkapallomellakoita".[15] Arhinmäen väitetään ottaneen ryhmään tarkoituksellisesti "steroidipäitä", ja eräitä muita esitettyjä väitteitä ei voi tähän kirjata ilman pitäviä todisteita, mutta Arhinmäen ryhmää pidettiin erityisen väkivaltaisena, suorastaan tappeluita hakevana. FC Jokerien kuoltua Arhinmäki vei Aarno Laitisen mukaan osan ryhmästä Vasemmistonuoriin mellakoimaan 6.12. Linnan juhlien edustalla (ks. "Kuokkavieraat"), "mutta kun Tarja Halonen kutsui Arhinmäen seuraaville itsenäisyyspäivän kutsuille, mellakat loppuivat."[15] Arhinmäen kommentti oli suurin piirtein: "Ei ole enää sen aika".

Norjan joukkomurhan jälkeen Arhinmäki sanoi: "Ei riitä, että pahoitellaan tapahtumaa. Nyt pitää jyrkästi irtisanoutua vihapuheista. Hiljaisuus on hyväksyntää." Helsingin Sanomien toimittajat vertasivat tätä siihen, että Arhinmäki ei irtisanoutunut kokoamansa 116 % Boys -ryhmän toimista. Esimerkiksi jäsenet hakkasivat HJK:n kannattajia iskemällä hampaita poikki ja viiltämällä yhtä ihmistä veitsellä kaulaan. Artikkelin mukaan Arhinmäki toi jalkapallohuliganismia Suomeen. [16] (osa tekstistä)

Vihapuhe

Poliisien mukaan Paavo Arhinmäki osallistui vihapuheeseen herjaamalla tapettuja poliiseja Jokeri-fanien kiihotushuudossa. Arhinmäki itse sanoo, ettei ole varma, onko huutanut: "Missä on Holsti ja missä on Palo, Steen Steen Christensen". [17]

Saman uutisen nimimerkkikommentoijan mukaan Jokerien faniryhmä myös rasistisesti haukkui etenkin erivärisiä pelaajia.
Tämä teksti on totta. Myös arhinmäki pahoinpiteli vastapuolta. Ajatelkaa että hän on ollut kansanedustaja, ministeri ja ties mitä tuolla menneisyydellä.
 

Yhteistyössä