Ei helv.. En olis uskonu, pakko kai se vaan on...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyväntekeväisyys kunniaan..?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyväntekeväisyys kunniaan..?

Vieras
Lähetin eräällee "köyhälle, vauvaa odottavalle äidille" raskaus-ja imetysajan alusvaatteita ilmaiseksi. Olisin muuten heittänyt roskiin, kun en enää itse tarvi niitä. Mutta mutta.. Nyt osui sattumalta silmään tutut kalsarit HUUTONETISSÄ.. :o :laugh: :kieh: Myy siellä kaikkea muutakin, mitä on varmaankin ilmaiseksi saanut.

No ei siinä mitään, eihän tuo minun persausta kaivele. En vaan olis uskonut, että vanhat alusvaatteeni ovat valokuvattuina netissä koko kansan nähtävillä! :D

*riisuu pinkit rillinsä ja uskoo viimein, ettei rehellisiä tuntemattomia ihmisiä ole*

Kyllä sen täytyy olla todella köyhä että lähtee myymään toisen ihmisen käytettyjä kalseraita. Ole onnellinen että sun ei tarvitse turvautua moiseen kekseliäisyyteen.
Sä olet kamppeesi pois antanut, niin ei niiden kohtalo luulisi enää sinulle kuuluvan. Yhtä hyvin se nainen voisi käyttää niitä vessansiivousrätteinä, jos ne vaikka sattuvat olemaan reippaasti väärää kokoa. Eikö ole parempi, että se yrittää itsekin raapia jostain pennosia kasaan?
Juu ja itse en kyllä myisi saati ostaisi käytettyjä kalsareita, mutta kukin tyylillän.

Mutta, jos sinä ANNOIT ne sille, niin eikös ne sitten ole hänen ja hän voi vaikka sitten myydä ne jos on niin rahapulassa? Itsehän sanoit, että meinasit ne heittää roskiin. Joten miksei se voi vaikka muutaman lantin saada niistä, ite ne sille annoit. Miksi sun pítäis vielä kontrolloida miten hän saa niitä vaatteita käyttää. Ihme nipottaja olet...

Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Mä jäin miettii, et oliks sulla epäilystä tästä vai miten sä vahingossa nämä löysit huutonetistä?

Itse kävin pari päivää sitten vasta rekisteröitymässä huutikseen. Asumme tän alkkari- ja liivitrokarin kanssa naapurikaupungeissa, ja pistin vaan hakuun kaikki, mitä tällä alueella on myynnissä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta, jos sinä ANNOIT ne sille, niin eikös ne sitten ole hänen ja hän voi vaikka sitten myydä ne jos on niin rahapulassa? Itsehän sanoit, että meinasit ne heittää roskiin. Joten miksei se voi vaikka muutaman lantin saada niistä, ite ne sille annoit. Miksi sun pítäis vielä kontrolloida miten hän saa niitä vaatteita käyttää. Ihme nipottaja olet...

luetun ymmärtämistä kiitos, tyttöseni.

mulle kävi vähän sama juttu.. kestovaippainfolla myin vaippoja ja kankaita. Yksi ostaa koko satsin ja kyselee kaupan päällisiä ja kas kummaa, yli puolet vaipoista heti huutonetissä kovemmalla hinnalla myynnissä.. hieman käytetty olo..

Alkuperäinen kirjoittaja aaa:
Mutta onhan muitakin samiksia kalsareita? Mistä tiedät et olivat sun?

Mä kans jäin miettiin että minen kyllä omia kalsareitani mitenkään tunnistais just MUN kalsareiksi, koska ostan ne ihan kaupoista joissa samoja kalsonkeja on sadat muutkin, ei mitään uniikkipöksyjä.

Alkuperäinen kirjoittaja jaahassu:
mulle kävi vähän sama juttu.. kestovaippainfolla myin vaippoja ja kankaita. Yksi ostaa koko satsin ja kyselee kaupan päällisiä ja kas kummaa, yli puolet vaipoista heti huutonetissä kovemmalla hinnalla myynnissä.. hieman käytetty olo..

No miksi et itse laittanut niitä huutonettiin?

Alkuperäinen kirjoittaja Laihduttaja:
Mitä jos laitat sille kyssän huutiksessa asiasta?

En viitsi kysyä. Ja vielä kaikille selvennykseksi, että ASIA EI MINUN MAAILMAANI KAADA, meni vaan kahvit väärään kurkkuun, kun näin sen myynti-ilmotuksen. Ja kyllä tunnistan ne vaatteet, kyllä varmaan jokainen tunnistais.ovat nimenomaan tukihousuja ym. ihan alan liikkeestä ostettuja, juuri tietyn kokosia ja värisiä.

Mä avitin yhtä mun kaveriani siihen asti kunnes.

Kerran kysyin että trvitteko talvikenkiä niin se nauroi ja sanoi että tuolla
niitä on vaikka kuinka paljon mutta laita vaan, kyllä ne huutiksessa menee.
Siihen loppu mun auttaminen.
Mä vaan luulin ihan oikeesti auttavai sitä lasta niillä vaatteilla, en äitiä rahalla :/

kyllä minunkin ensireaktio olis tyrmistys. Tässä olisi hyvä kierrättää sitä hyvää... jos kerran itse on saanut ilmaiseksi, niin sit laittais itsekin ilmaiseksi eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
NO hyi... En ois kyllä kehdannut omia käytettyjä kalsareitani kenellekkään lähettää.. Liivitkin ihan siinä rajoilla..

Näin. En vois kuvitellakaan kenenkään käyttävän mun vanhoja alusvaatteita. Edes rintsikoita. Kaikki alusvaatteet ja sukat menee suoraan roskiin. Loput vaatteet lahjoitan, mutta silloin en enää todellakaan välitä mitä toinen niillä tekee, saa vaikka myydäkin, mitä se mua haittais, jos joku pääsis vanhoilla vaatteillani vaikka tienaamaankin, kun en itse olisi ees kuitenkaan jaksanut vaivautua myydäkseni ne itse.

Yhteistyössä