I
itku-iita
Vieras
ei helpota tämä pahan mielen olo ja alavireisyys. tunnen itteni ihan paskaksi, mitään aikaan saamattomaksi luuseriksi, josta ei ole yhtään mihinkään. joka paikassa oon se jotenkin säälittävä vanha akka, joka ei saa töitä. eikä oo enää edes kii koulutuksesta;on tuore tutkintokin suoritettuna, mutta en vaan työllistyny... alan menettää uskoni kokonaan siihen että voisin joskus onnistua saamaan töitä. olen kerta kaikkinen hylkiö. joskus tuntuu että olen sitä jopa oman perheen ja oman suvun kesken vaikka en oo juoppo tms.
ei sitä kukaan mulle päin naamaa sano, mutta näkeehän sen miten ajattelee että mikä ihme tossa xxx:ssa on vikana kun se ei saa töitä? ja sitä mä itekin ihmettelen. sain koulutuksesta tosi hyvän todistuksen, panostin siihen ihan sikana, ja tämä siitä on palkkana. kotonaistun ja itken ja märehdin omaa tilaani ja tilannettani. haen kyllä jatkuvasti töitä, mutta kun ne nuoret ja nätit menee vanhan akan edelle, niin saa tässä ihmetellä ja itkeä silmät päästään, kun muuta ei enää jaksa
ei sitä kukaan mulle päin naamaa sano, mutta näkeehän sen miten ajattelee että mikä ihme tossa xxx:ssa on vikana kun se ei saa töitä? ja sitä mä itekin ihmettelen. sain koulutuksesta tosi hyvän todistuksen, panostin siihen ihan sikana, ja tämä siitä on palkkana. kotonaistun ja itken ja märehdin omaa tilaani ja tilannettani. haen kyllä jatkuvasti töitä, mutta kun ne nuoret ja nätit menee vanhan akan edelle, niin saa tässä ihmetellä ja itkeä silmät päästään, kun muuta ei enää jaksa