lupasin töissä työni vuoksi kutoa tän vuoden aikana yhdet aikuisten villasukat ja et virkkaan jonkun työn.
Alotin sit sukan kutomisen harjottelun vauva-koossa ihan vaan et tajuan pointin ennenku alan työstää isoja sukkia.
no,äitihän hermostu heti alkutekijöissään mun auttamiseen
D) joten netistä kaivoin ohjeen jolla yritin sitten illalla saada sukkani loppuun. varsi on oikein onnistunut ja jopa kantalappu,mutta sit kun aloin kaventeleen....
muka ohjeen mukaan tein ja voi jösses
jouduin sit laittaa työkaverille viestiä et kudonta kymppi,et sattuis tuntee ketää joka haluais harmaasta villalangasta kudotun kalukukkaron
että eikun uuden sukan kimppuun :kieh:
:xmas:
Alotin sit sukan kutomisen harjottelun vauva-koossa ihan vaan et tajuan pointin ennenku alan työstää isoja sukkia.
no,äitihän hermostu heti alkutekijöissään mun auttamiseen
jouduin sit laittaa työkaverille viestiä et kudonta kymppi,et sattuis tuntee ketää joka haluais harmaasta villalangasta kudotun kalukukkaron
että eikun uuden sukan kimppuun :kieh: