ei enää ikinä uudenvuoden lupauksia xD

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
lupasin töissä työni vuoksi kutoa tän vuoden aikana yhdet aikuisten villasukat ja et virkkaan jonkun työn.
Alotin sit sukan kutomisen harjottelun vauva-koossa ihan vaan et tajuan pointin ennenku alan työstää isoja sukkia.
no,äitihän hermostu heti alkutekijöissään mun auttamiseen (:D) joten netistä kaivoin ohjeen jolla yritin sitten illalla saada sukkani loppuun. varsi on oikein onnistunut ja jopa kantalappu,mutta sit kun aloin kaventeleen.... :whistle: muka ohjeen mukaan tein ja voi jösses :laugh:
jouduin sit laittaa työkaverille viestiä et kudonta kymppi,et sattuis tuntee ketää joka haluais harmaasta villalangasta kudotun kalukukkaron :laugh: :laugh: :laugh:
että eikun uuden sukan kimppuun :kieh: :D :xmas:
 

Yhteistyössä