Ei, ei, ei ..... Tää on jo liikaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maatiainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

maatiainen

Aktiivinen jäsen
14.12.2004
2 835
0
36
Meillä on muksut ukin ja mummon luona, ukko puimassa jamä oon aivan yksin kotona.. Noin minuutti sitten kuulu vintistä pamahdus,aivan kuin joku ois tippunut lattialla ja heti sen perään lasten radio alkoi soimaan aivan tuutin täydeltä..

Kävin sydän kurkussa, suurinpiirtein pissa housussa kurkkaamassa mikä on,mutta mitään en nähnyt..

Miten radio voi itsekseen yhtäkkiä aueta ja vieläpä täysille?!

Taitaa tää mamma kyllä seota.. :headwall:

Pääseepähän kylä yhdestä liikavarpaasta eroon,kun Paiholaan mua kuskaavat...

Virtapiikkiä epäilen tuon radion "herättäjäks", tai onko kelloradio tyyppinen, olisko herätys mahd. vahingossa menny päälle?

Meillä tässä yks ilta rysähti kirjahyllyn lasivitriinistä hylly yksinään alas ja kaikki lasit ym. pitkin poikin, oli aikamoinen rytinä eikä siihenkään mitään näkyvää syytä ainakaan löytyny. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
teillä ennenkin kummitellut?

Sitä en tiedä,mutta oon kyllä ollut kuulevinani että joku kävelee rappusia ylös ja tassuttelee vintissä edes takasin..

Sillon kun meillä oli koira,se yks ilta loikkas olkkarista keittiöön keskelle lattiaa,kiersi muutaman kerran kehää ja nuuhki,heilutti häntää aivan kuin olisi tunnistanut jonkun ja jäi sitten tuijottamaan ylöspäin, kuten koirilla on tapana sillon kun ne kaipaa ihmiseltä kosketusta,raaputusta..

siis tipahtiko se radio jostain? eiköhän menny päälle siinä sit jos jostain tippui. ja kyllä meillä ainakin sillon tällöin tulee tavaroita itekseen alas hyllystä/kaapista

Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Virtapiikkiä epäilen tuon radion "herättäjäks", tai onko kelloradio tyyppinen, olisko herätys mahd. vahingossa menny päälle?

Meillä tässä yks ilta rysähti kirjahyllyn lasivitriinistä hylly yksinään alas ja kaikki lasit ym. pitkin poikin, oli aikamoinen rytinä eikä siihenkään mitään näkyvää syytä ainakaan löytyny. :hug:

Ihan on semmonen iso toosa,ei kelloradio.

siis tipahtiko se radio jostain? eiköhän menny päälle siinä sit jos jostain tippui. ja kyllä meillä ainakin sillon tällöin tulee tavaroita itekseen alas hyllystä/kaapista

Radio oli kyllä hyllyssä kuten sen paikka on,mitään ekstraa en huomannut lattialle tippuneen..

Alkuperäinen kirjoittaja maatiainen:

Sitä en tiedä,mutta oon kyllä ollut kuulevinani että joku kävelee rappusia ylös ja tassuttelee vintissä edes takasin..

Sillon kun meillä oli koira,se yks ilta loikkas olkkarista keittiöön keskelle lattiaa,kiersi muutaman kerran kehää ja nuuhki,heilutti häntää aivan kuin olisi tunnistanut jonkun ja jäi sitten tuijottamaan ylöspäin, kuten koirilla on tapana sillon kun ne kaipaa ihmiseltä kosketusta,raaputusta..

Asutteko vanhassa talossa?

Meillä on joskus joku lasten lelu "seonnu". eli alkanu soimaan ja toimimaan ihan omia aikojaan. Äkkiä lentäneet sit roskiin kun ei niitä kauaa oo jaksanu kattoa/kuunnella.

kauheeta.kylmätväreet meni kun luin.meikä ois pakannu kimpsut ja kampsut aikoja sitten.
mutta koiran käyttäyttymisestä päätellen ei paha tyyppi tämä näkymätön rapsuttelija.

mahdollista että teillä asustelee muitakin..mites muksut kuinka ne ottaa nämä asukit? oletko nähnyt mitään "haamuja" ?

Itse asiassa tyttö on sanonut,että joku istui hänen koulupöydällään joskus talvella.Oli ollut vain hahmo,ääriviivat,ei tehnyt mitään istui vain..Joskus kun tyttö oli 4-5 v huomasin hahmon tytön sängyn päädyssä,katseli tyttöön päin.
Pojat ei ole huomanneet mitään,kuopus joskus sanoi että joku silitti yöllä,vaikka ketään ei huoneessa käynyt.

Mä oon nähnyt tumman hahmon livahtavan ovesta ulos,samoin yks mun kaveri..

Ei noista nyt kauhiasti haittaa ole,mutta tämmönen arkajalka pelkää jos se alkaa talven pimeydessä hipsutella enempi..

mahdollista että teillä asustelee muitakin..mites muksut kuinka ne ottaa nämä asukit? oletko nähnyt mitään "haamuja" ?

Itse asiassa tyttö on sanonut,että joku istui hänen koulupöydällään joskus talvella.Oli ollut vain hahmo,ääriviivat,ei tehnyt mitään istui vain..Joskus kun tyttö oli 4-5 v huomasin hahmon tytön sängyn päädyssä,katseli tyttöön päin.
Pojat ei ole huomanneet mitään,kuopus joskus sanoi että joku silitti yöllä,vaikka ketään ei huoneessa käynyt.

Mä oon nähnyt tumman hahmon livahtavan ovesta ulos,samoin yks mun kaveri..

Ei noista nyt kauhiasti haittaa ole,mutta tämmönen arkajalka pelkää jos se alkaa talven pimeydessä hipsutella enempi..

g080.gif

katoitteko keväällä jimiltä Taps-sarjaa jossa ne kävi eri kohteissa tutkimassa paranormaaleja ilmiöitä. Viimeinen jakso nosti hiukset pystyyn kun olivat saaneet lämpökameraan tallennettua vanhan sotilaan hahmon. Mitähän ne oikein on.

Yhteistyössä