Ei-asiakaspalvelutyötä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi työ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusi työ?

Vieras
Minkälaisia töitä olisi olemassa joissa ei tarvitsisi työskennellä kovin paljoa asiaikkatten kanssa? Työtä jonka voisi tehdä ryhmässä tai yksin, mutta jossa ei olisi joka hetki uusia asiakkaita. Vaikee selittää...

Mä olen metallialalla, kokoonpanotöitä. työporukalla tehdään samana toistuvaa työtä päivästä toiseen ja palkka on paska. Mut mä tykkään koska yhtään v...umaista asiakasta ei koskaan tarvitse nähdä :)

[QUOTE="vieras";24350652]Mä olen metallialalla, kokoonpanotöitä. työporukalla tehdään samana toistuvaa työtä päivästä toiseen ja palkka on paska. Mut mä tykkään koska yhtään v...umaista asiakasta ei koskaan tarvitse nähdä :)[/QUOTE]

Olen miettinyt jotain tehdas/korjaamo-työtä, mut mä en myöskään mitenkään jaksa kuunnella jätkien juttuja. Joka porukassa on aina tyyppi joka muuttuu älykääpiömoottoriturvaksi kun huoneeseen tulee nainen, saati sitten että työskentelisi samassa paikassa...

[QUOTE="kokki";24350626]Minusta tuntuu et suurimmalla osalla työstä tarvitaan asiakaspalvelun osaamista, eli joissain muodossa ollaan tekemisessä useiden ihmisten kanssa. Sanopa joku jossa ei tavata ihmisiä.[/QUOTE]

ilta/yösiivoojat, tehdastyöläiset ei varmasti tapaa asiakkaita. mitäs muita...kirjailija voi varmaan olla aika erakko, maatilatyöläiset, marjanpoimijat, rekkakuskit, roskakuskit, metrokuskit, no puhelinaspat ei fyysisesti tapaa niitä asiakkaitaan :D

kääntäjät ja tutkijat pärjäävät varmaan aika hyvin ilman asiakkaita. kääntäjät siis silloin kun ovat jonkun leivissä ja saavat sieltä toimeksiannon.

no en tiedä, mutta tapaavatko esim. palkanlaskijat asiakkaita?

No todellakin löytyy ihan *itusti töitä, joissa ei tarvii olla asiakkaiden kans tekemisissä. Käytännössä suurin osa duunarityöpaikoista. Ja jos kriteerinä on, että täytyy välttää vain face-to-face kohtaaminen, niin potentiaalisten työpaikkojen määrä kasvaa entisestään.

No, kerro kerro?

Oikeesti et tiedä itse? No, kai se naisilla on vaan mielessä kaupan kassa ja sairaanhoitaja.
No ihan vaan muutamia mainitakseni, josko nämä avaisivat sitä omaakin mielikuvitusta enemmän.

duunarihommat tehtaissa (esim. metalli-, kone- ja paperiteollisuus)
useat it-alan työt (esim. suunnittelijat)
turvallisuusala (rahankuljetus- ja käsittelytehtävät)
kunnossapitoala (esim. kaupunkien viheralueiden hoito)

[QUOTE="vieras";24350931]ilta/yösiivoojat, tehdastyöläiset ei varmasti tapaa asiakkaita. mitäs muita...kirjailija voi varmaan olla aika erakko, maatilatyöläiset, marjanpoimijat, rekkakuskit, roskakuskit, metrokuskit, no puhelinaspat ei fyysisesti tapaa niitä asiakkaitaan :D

kääntäjät ja tutkijat pärjäävät varmaan aika hyvin ilman asiakkaita. kääntäjät siis silloin kun ovat jonkun leivissä ja saavat sieltä toimeksiannon.

no en tiedä, mutta tapaavatko esim. palkanlaskijat asiakkaita?[/QUOTE]

tuli lisää mieleen. mites, lennonjohtajat tai lentäjät? ei nekään ensisijaisesti ole asiakkaiden kanssa tekemisissä. muut lentokenttien tekniikkapuolella töissä olevat. jonkin sortin valvomotyöpaikat voi olla aika yksinäisiä. miten jotkut it-alan työpaikat? ei nekään kaikki ole asiakaskeskeisiä.

riippuu hieman tarkoittiko ap nyt sitä, ettei ole asiakkaita, vai sitä, ettei näe ihmisiä ollenkaan työnsä aikana?

Oikeesti et tiedä itse? No, kai se naisilla on vaan mielessä kaupan kassa ja sairaanhoitaja.
No ihan vaan muutamia mainitakseni, josko nämä avaisivat sitä omaakin mielikuvitusta enemmän.

duunarihommat tehtaissa (esim. metalli-, kone- ja paperiteollisuus)
useat it-alan työt (esim. suunnittelijat)
turvallisuusala (rahankuljetus- ja käsittelytehtävät)
kunnossapitoala (esim. kaupunkien viheralueiden hoito)

No eiköhän täällä siksi kysellä kun ei tiedetä tai halutaan muiden mielipiteitä. Voit mennä pois jos et kestä Meitä Naisia.

[QUOTE="vieras";24352434]No eiköhän täällä siksi kysellä kun ei tiedetä tai halutaan muiden mielipiteitä. Voit mennä pois jos et kestä Meitä Naisia.[/QUOTE]

No kyllä mielestäni mielipide, jossa ihmetellään kyseisen asian tietämättömyyttä on ihan perusteltu. Mene pois, jos et kestä kritiikkiä.

Yhteistyössä