ehkäisypillerit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hysteerinen nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hysteerinen nainen

Vieras
Sain Qlaira ehkäisypillerit lääkäritä ja nyt ne pitäis tänään aloittaa. Mutta oon ihan paniikissa. en oo ikään ennen hormoniehkäisyä käyttäny. Luin pakkausselosteen ja pelästyin kaikkia varoituksia. Nyt en uskalla ottaa ekaa tablettia koska luulen suurinpiirtein kuolevani, saan veritulpan, sydärin tms.. tyhmää tiedän... mulle on tullu tämmönen lääkkeen otto pelko sen jälkeen ku sain vaarallisen allergia reaktion antibiootista. nykyään en uskalla ottaa muutaku normi panadolia ja multitabsia joutumatta paniikkiin... olkaa kilttejä ja rohkaiskaa mua....

No, pillereitä tosiaan käyttää yks sun toinen ja vielä ovat hengissä ja itsekin niitä söin yli 10 vuotta aikoinaan ja tässä olen. Ne varoituslistat on oikeastaan "nice to know" osastoa ja lääkefirman tapa päästä vastuusta, JOS jotakin sivuvaikutuksia tulee. Eli nyt vaan sinne kaapille ja nappi suuhun rohkeesti jos et kerran perheenlisäystäkään halua? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:
No, pillereitä tosiaan käyttää yks sun toinen ja vielä ovat hengissä ja itsekin niitä söin yli 10 vuotta aikoinaan ja tässä olen. Ne varoituslistat on oikeastaan "nice to know" osastoa ja lääkefirman tapa päästä vastuusta, JOS jotakin sivuvaikutuksia tulee. Eli nyt vaan sinne kaapille ja nappi suuhun rohkeesti jos et kerran perheenlisäystäkään halua? ;)

no juu en todellakaan halua nyt jo toista lasta joten pakko kai se on ottaa se nappi ku mies ei halua osallistua ehkäisypuoleen käyttämällä esim kondomia....

Yhteistyössä