Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2005 klo 16:30 maikki74 kirjoitti:Minäkin olen laastaria miettinyt mutta vielä koitan yhtä pilleri merkkiä. Onko lapset esim. saunassa kyselleet laastarista? Ei taida mennä kovin kauaa läpi, että äitille on tullut pieni haava. Meillä kun vanhin on jo 7v.
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2005 klo 17:37 Mimmi81 kirjoitti:Haittaako runsas ylipaino joteski laastarin tehoa? Onko kellään tietoa? Laastari vois olla mulle hyvä ehkäisy, mutta tota ylipainoa on vielä jonki aikaa liikaa.Laihdutus kyllä kovasti menossa :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2005 klo 21:58 mamma-72 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2005 klo 17:37 Mimmi81 kirjoitti:Haittaako runsas ylipaino joteski laastarin tehoa? Onko kellään tietoa? Laastari vois olla mulle hyvä ehkäisy, mutta tota ylipainoa on vielä jonki aikaa liikaa.Laihdutus kyllä kovasti menossa :wave:
Evra-laastarin pakkausohjeessa lukee, ettei ehkäisy ole enää kovin tehokas yli 90 kg painoisilla naisilla.