Ehkäisylaastaria käyttäneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja örkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

örkki

Uusi jäsen
11.03.2005
8
0
1
Millaisia sivuvaikutuksia olette saaneet? Onko teillä ollut ylimääräisiä vuotoja? Ovatko menneet ohi käytettyänne laastaria pidempään? Entä onko kellään ollut pahoinvointia tai oksentelua? Itse olen käyttänyt laastaria yhden kierron ajan ja tiputteluvuotoa on ollut lähes jatkuvasti. Lisäksi olen oksennellut kahteen otteeseen, mutta en voi tietysti olla varma, johtuuko tämä laastarista.

Itse olen jokunen aika sitten käyttänyt ehkäisylaastaria eikä muistaakseni minulle siitä tullut mitään tiputtelua ja kuukautiset tuli aina ajallaan. Sivuvaikutuksia ei tullut!! En tykännyt laastarista, kun reunat aina naureskeli. En luottanut laastarin ehkäisytehoon tuon takia joten vaihdoin toiseen ehkäisyyn. Kaikilla on eri mielipiteitä tästäkin asiasta. Tämä on vain minun mielipide.

minulla oli laastari käytössä ja vuotoa tuli todella runsaana viisi viikkoa putkeen jonka jälkeen lopetin sen..vielä viikon laastarin pois oton jälkeen vuotoa tuli..
minulle se ei sopinut mutta muuten ei ollut siinä muuta ongelmaa..
varmasti ihan hyvä ehkäisy muille joille se käy

Mulle laastari sopi reilun vuoden ja ekan migreenikohtauksen saatuani totesin, että jo puolen vuoden ajan oli ollut epämääräistä päänsärkyä kerran viikossa... Lopetin käytön ja päänsäryt loppuivat. Muuten olin tyytyväinen käyttäjä.

Puolisen vuotta olen käyttänyt. Eikä kyllä valittamista. Laastarista jää jälki, kun vaatteista tarttuu reunan liimaan nukkaa, mut lähtee pesemällä pois. Sivuvaikutuksia ei mun mielestä mulla ole. Kuukautisvuoto väheni kyllä. Mut sehän on vaan hyvä asia. Näin kesäaikan olen pitänyt selässä, joten erittäin huomaamaton. Kuhan muistaa vaan kerran viikossa vaihtaa, mulle parempi näin, kuin esim. muistaa pilleri joka päivä.

Ekan kolme kuukautta jatkuvaa vuotoa, reilu puoli vuotta ok, ja taas alkoi vuoto. Kohdun limakalvo alkoi kasvaa jo munasarjoihin saakka, jatkuvat vatsakivut. Onneksi pärjäsin ilman kaavintaa.
Eli eipä tämäkään käynyt..

Yhteistyössä