S
sex-possu
Vieras
Mitä ehkäisyä käytätte te jotka jostain syystä ei halua/pysty käyttää hormonaalista?? Onko tosi että kondomi ja kuparikierukka on ainoat vaihtoehdot??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:keskeytetty yhdyntä. ollut käytössä 6v ilman vahinkoja. toimii, kun homman osaa.ja touhutipoista EI voi raskautua, jos joku sitä vielä luule..
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:keskeytetty yhdyntä. ollut käytössä 6v ilman vahinkoja. toimii, kun homman osaa.ja touhutipoista EI voi raskautua, jos joku sitä vielä luule..
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:keskeytetty yhdyntä. ollut käytössä 6v ilman vahinkoja. toimii, kun homman osaa.ja touhutipoista EI voi raskautua, jos joku sitä vielä luule..
Anteeksi, mutta
Ole hyvä, äläkä jaa täällä väärää tietoa. Touhutipoista todellakin voi raskautua.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:keskeytetty yhdyntä. ollut käytössä 6v ilman vahinkoja. toimii, kun homman osaa.ja touhutipoista EI voi raskautua, jos joku sitä vielä luule..
Hmm, miksköhän mä sit raskauduin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ehkäisypuikkoja me ajateltiin rueta käyttämään, jos niitä vielä apteekista vaan saa =)
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ehkäisypuikkoja me ajateltiin rueta käyttämään, jos niitä vielä apteekista vaan saa =)
Kyllä niitä saa...Ootko kokeillu? Alkaa kuumottamaan paikkoja niin järkyttävästi etten pystyny niitä käyttämään...
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ehkäisypuikkoja me ajateltiin rueta käyttämään, jos niitä vielä apteekista vaan saa =)
Kyllä niitä saa...Ootko kokeillu? Alkaa kuumottamaan paikkoja niin järkyttävästi etten pystyny niitä käyttämään...
Joo. Ja mä luin yhdeltä nettipalstalta miten tällä samalla metodilla joku sai lapsilleen ikäeroksi 1 v 1 kk tai jotain muuta ihan levotonta. Kehtasi vielä suureen ääneen mesota, että ehkäisy petti!Alkuperäinen kirjoittaja ap:ennen ollaan menty niin että alkuun paljaalla ja lopussa sitten ollaan laitettu kumia päälle. Tää menetelmä meillä oli käytössä 2,5v ja ihan hyvin toimi kun en raskautunut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras pisteelle:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ehkäisypuikkoja me ajateltiin rueta käyttämään, jos niitä vielä apteekista vaan saa =)
En ole vielä kokeillut, tänään jätin pillerit vasta pois.. Saattaa olla, ettei mullakaan onnistu nuiden käyttö, kun on niin herkät limakalvot.. =(
Alkoiko se kuumotus heti ja kestikö kauan?
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Joo. Ja mä luin yhdeltä nettipalstalta miten tällä samalla metodilla joku sai lapsilleen ikäeroksi 1 v 1 kk tai jotain muuta ihan levotonta. Kehtasi vielä suureen ääneen mesota, että ehkäisy petti!Alkuperäinen kirjoittaja ap:ennen ollaan menty niin että alkuun paljaalla ja lopussa sitten ollaan laitettu kumia päälle. Tää menetelmä meillä oli käytössä 2,5v ja ihan hyvin toimi kun en raskautunut.
Alkuperäinen kirjoittaja nih:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:keskeytetty yhdyntä. ollut käytössä 6v ilman vahinkoja. toimii, kun homman osaa.ja touhutipoista EI voi raskautua, jos joku sitä vielä luule..
Anteeksi, mutta
Ole hyvä, äläkä jaa täällä väärää tietoa. Touhutipoista todellakin voi raskautua.
ei muuten todellakaan voi. juurikin aiheesta oli joku tutkimus tehty, että elä SINÄ jakele väärää tietoa...
Mä pystyisin, mutta mies ei pysty. Häntä alkaa kuumottaa. Plus että nuo vähän sotkevat.Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ehkäisypuikkoja me ajateltiin rueta käyttämään, jos niitä vielä apteekista vaan saa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Joo. Ja mä luin yhdeltä nettipalstalta miten tällä samalla metodilla joku sai lapsilleen ikäeroksi 1 v 1 kk tai jotain muuta ihan levotonta. Kehtasi vielä suureen ääneen mesota, että ehkäisy petti!Alkuperäinen kirjoittaja ap:ennen ollaan menty niin että alkuun paljaalla ja lopussa sitten ollaan laitettu kumia päälle. Tää menetelmä meillä oli käytössä 2,5v ja ihan hyvin toimi kun en raskautunut.
Ei kondomikaan ole 100% varma.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Joo. Ja mä luin yhdeltä nettipalstalta miten tällä samalla metodilla joku sai lapsilleen ikäeroksi 1 v 1 kk tai jotain muuta ihan levotonta. Kehtasi vielä suureen ääneen mesota, että ehkäisy petti!Alkuperäinen kirjoittaja ap:ennen ollaan menty niin että alkuun paljaalla ja lopussa sitten ollaan laitettu kumia päälle. Tää menetelmä meillä oli käytössä 2,5v ja ihan hyvin toimi kun en raskautunut.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Joo. Ja mä luin yhdeltä nettipalstalta miten tällä samalla metodilla joku sai lapsilleen ikäeroksi 1 v 1 kk tai jotain muuta ihan levotonta. Kehtasi vielä suureen ääneen mesota, että ehkäisy petti!Alkuperäinen kirjoittaja ap:ennen ollaan menty niin että alkuun paljaalla ja lopussa sitten ollaan laitettu kumia päälle. Tää menetelmä meillä oli käytössä 2,5v ja ihan hyvin toimi kun en raskautunut.
On oikein käytettynä![]()