aprikoosi
onko kellään kokemusta ehkäsypiikistä? Kuinka usein uusitaan? Onko väliä millon käy hakemassa
tyhmä kyselee: mitä tuo kerta PIIKKI maksaa, mistä ostettaan vai pitääkö käydä aina jossain laittaa?Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2005 klo 00:29 niisku78 kirjoitti:Mulle ei sopinu ollenkaan.Just imetyksen takia sen otin ja käytin 9 kuukautta. Aluksi oireita ei tajunnut, kun oli muutenkin synnytyksestä vähän aikaa, aattelin et kuuluu siihen. Mut pikkuhiljaa muutuin hirviöksi, joka vaan huusi kaikille. :kieh: Tuli vaihdevuosioireet:kuumat aallot, unettomuus, itkuherkkyys...Paino ei pudonnut mihinkään(raskauskilot), päässä kauhea pöhnä(tuntu et ei tajuu mitään),voisin luetella oireita loppuillan.Kun aikaa oli kulunut viimeisestä piikin otosta noin 5 kuukautta, oireet rupesi helpottumaan.Painokin putosi aivan itsestään normaaliin painooni.
Kokeilin nyt myöhemmin minipillereitä, jos ne nyt kävisikin kun oma hormoonitoiminta on tasoittunut,mut oireet palasivat.Joten lopetin ne heti. Piikki on edullinen ja helppo,kenelle se vaan sopii.
Siis sanoi ihan noin, että "vähäjärkisille"?Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2005 klo 21:20 Saapasjalkakissa kirjoitti:Meillä ei lääkäri suostunut mulle sitä piikkiä laittamaan...
Sanoi et se on tarkotettu semmosille vähäjärkisille jotka ei muista ite ehkäisyy :headwall: :headwall: :headwall:
Olin typertynyt kun kuulin et sitä muut kumminkin yleisesti saa
No sanoi sen "hienotunteisemmin" eli tällaisille henkilöille jotka eivät osaa pitää omasta ehkäisystä huolta....Kysyin vielä et miten niin?? Niin sanoi siihen et kun on semmosia ihmisiä jotka ei ymmärrä sitä vauvan saamisen riskii ja jotka ei osaa hoitaa niitä lapsia,jos semmoisia saavat...Eli "varmistellaan" heidän kohdallaan tällä tavoin etteivät tulisi raskaaksi....Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2005 klo 19:55 Tuuleenhuutaja kirjoitti:\Siis sanoi ihan noin, että "vähäjärkisille"?Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2005 klo 21:20 Saapasjalkakissa kirjoitti:Meillä ei lääkäri suostunut mulle sitä piikkiä laittamaan...
Sanoi et se on tarkotettu semmosille vähäjärkisille jotka ei muista ite ehkäisyy :headwall: :headwall: :headwall:
Olin typertynyt kun kuulin et sitä muut kumminkin yleisesti saa
Olisit pyytänyt sitä kirjallisena ja kysynyt vielä onko tämä tohtorin virallinen lausunto. Uskomatonta..