ehkäisystä

• Viestiketjun aloittaja epätietoinen
  • Ensimmäinen viesti
epätietoinen
Kysynpäs teiltäkin. Tilanne on sellainen, että pillerit ja kierukat ovat poissuljettuja vaihtoehtoja. Onko teillä kokemusta esim. vaahdosta. Onko hankala käyttää, kuinka paljon ennen "tarvetta" voi ehkäisyn hoitaa, jotta se vielä tepsisi. Onko teillä hyviä kokemuksia muusta lyhytkestoisesta ehkäisymenetelmästä. Kortsukaan ei inspiroi.

Akkonen
Oletko jo kokeillut ehkäisyrinkulaa? Itse olen ensi kuussa menossa hakemaan reseptiä, kun meidän vauvahaaveet ovat toistaiseksi jäissä.

Kuulemma tuo ohut rinkula laitetaan emättimeen kolmeksi viikoksi ja sitten ollaan n. viikko ilman - menkat tulee. Sitten taas laitetaan uusi rengas 3 viikoksi ja edelleen. Tuossa linkki josta voit lukea vähän enemmän:

http://www.mtv3.fi/poliklinikka/Naistentaudit.shtml/153553?Raskauden_ehk*isy

nimetön
Meillä mies menee sterilisaatioon kun kolmas lapsi on syntynyt. Ihan siksi ettei mulle käy oikein mikään, kierukat ja pillerit on jo kokeiltu ja montaa eri sorttia. Olishan noita vaihtoehtoja kokeiltavana, mutta kun lapsi luku tuntuu olevan täysi ja varma olo että lapsia ei enää tule niin meille tämä on hyvä ratkaisu.

vaahtera82
kyllä tarttee reseptin......mutta sehän kätevästi käy pikasella tervkeskus ajalla lääkärillä.itsellä ollu laastarikäytössä kätevä,ja tehokas vaikka uskomattomalta tuntuukin,pysyy saunassa ja suihkussa,ja ehkäsy tehokin huippu.:) olen aika helposti sikiävää tyyppiä mutta hyvin toiminu meillä.

Yhteistyössä