Ehkäisyrengas

Olen käyttänyt rengasta jo useamman kuukauden ja todella tyytyväinen olen ollut. Ei tunnu ja helppo laittaa. Ainoa pulma oli ihan ensimmäisen renkaan kanssa eli edellisten kuukautisten tiputteluvuotoa kesti lähes seuraavan renkaan laittoon asti. Sen jälkeen ei ole ongelmia ollut. Mulle täydellinen ehkäisyratkaisu. Ainut miinus, että aika kallis, noin 15e per rengas.
 
majio
mulla nuvaring ollut nyt tosin vasta noin kaksi viikkoa..ollut ihan hyvän oloinen. ei tunnu, ei valu...ainoa ongelma on nyt tämä kondylooma mikä todettiin hiljattain..ei paljon seksi kiinnosta kun paikat on tulessa :ashamed:
 
Minä käytin Nuvaringia muutamia kuukausia ja tykkäsin siitä todella. Jälkeen päin sitten huomasin, että seksihaluttomuus johtui renkaista, eli siinä se miinuspuoli :ashamed: :/ Muuten oikein hyvä ehkäisykeino, ellei halut mene ;) :D
 
majio
hei! minulla nyt kolmas nuvaring rengas paikoillaan. Rengas on ollut kohdallani aikalailla hyvä. Kuukautiset ovat olleet niukat ja suurempia kipuja ei niiden yhteydessä ole ollut. pelkäsin aluksi ettei se rengas pysy paikoillaan, mutta minulla ei ainkaan ole kyllä ollut mitään ongelmaa sen suhteen. Tasan paikoillan on pysynyt lenkilläkin. Yhdynnän ajaksi olen ottanut renkaan pois sillä mieheni valittaa sen tuntuvan ikävästi. Aluksi minäkin sen tunsin, mutta en enää. Rengashan saa olla pois 4 h..harvoin se niin kauan kestää ;)
Ainut huono puoli on se, että joka kuukausi nyt sitten paino on lisääntynyt. Tosin ei sitä niin hirveäasti ole tullut, mutta noin 4 kg kolmen kuukauden aikana. Seksihaluja tämä ei minulta ainakaan ole vienyt, sillä tuntuu että päivittäin haluttaa ja useammankin kerran päivässä..heh... Suosittelen muitakin kokeilemaan. Minulla toimii..ja ei tarvitse muistaa joka päivä..loistavaa..
 
majio
mielialavaihteluita on ollut huomattavasti vähemmän kun pillereistä. Ei ole muistaakseni tullut kolmen kuukauden aikana kun yksi selittämätön itkukohtaus jossa ukkoni on ollut huuli pyöreänä. Joten siltäkin kannalta rengas on kyllä ollut ehdottomasti parempi.
 
majio
..no nyt keksin huonokin puolen nuvaringissa..eli kun olemme sen ottaneet pois yhdynnän ajaksi niin se pitäisi muistaa myös laittaa takaisin..nyt käynyt muutaman kerran niin että aamulla vasta huomaa että voi per......no omapahan on moka kun ottaa sen yleensäkään pois..mieheni vaan valittaa että se tuntuu...
 
majio
..on tämä lihominen..minulle on nyt noin puolen vuoden aikana tullut noin 10kg lisää. Ruokailutottumukseni ei ole mielestäni muuttuneet ja kiloja on tullut tasaisesti lisää. Nyt sitten taas miettiminen mitä tehdään. Pillereitä en voin migreenin takia käyttää ja kondomin kanssa en viitsi pelata kun kerran vakituisessa suhteessa olen...
 
Mä oon nyt ruvennu miettimään et onkohan se osittain renkaan takia ku mielialat vaihtelee ja masennusta esiintyy. Mul meinaa masennusoireet alko aikoinaan samoihin aikoihin ku aloitin pillerit ja siirryin sitten pillereist renkaaseen ja oireet vaan jatkuu. Samoin olis ihanaa laittaa lihominen renkaan piikkiin ;) Muuten rengas ei haittaa kuin yhdyntää ja siitäki on tullu jo rutiini et mies muistaa ottaa sen pois ja minä muistan laittaa sen takaisin. :LOL: kahden vuoden kokemukset ovat olleet siis positiivisia ja aina vaan paranee ku käytän nyt kolme rengasta putkeen
 
Mä käytin 3 rengasta ja nyt testaan paraneeko mieliala ja normalisoituuko seksihalut.Nimittäin aloin oleen haluton ja usein iltasin kun lapset saatiin maate niin olin omissa oloissani paljon ja itkeä pillittelin ilman syytä. Tiedän,etten ole sellainen ja oli tosi inhottavaa. Nyt just eilen loppu menkat ja katsotaan kuinka kuukausi sujuu. :)
 

Yhteistyössä