Ehkäisypuikko?! Kokemuksia?

17.05.2010
180
0
16
Odotan nyt neljättä lasta ja mietin tulevaa ehkäisyä. Kertokaas tuosta ehkäisypuikosta kokemuksia.

Eli minulle ei käy mitkään hormonia sisältävät valmisteet sairauden takia. Mietin päätyisinkö lopulliseeen sterilisaatioon vai mitä teen vauvan synnyttyä.... On ollut useampi kuparikierukka, mutta eivät pysy paikoillaan vaan tulevat ulos. Ja tämä raskaus on juuri sen seurausta eli aikaimoinen ylläri. Mutta alkujärkytyksen jälkeen erittäin odotettu.

me käytettiin aika pitkäänkin ennen toista lasta. sellanen pieni kuumotus siitä tuli mut ei mitään häiritsevää. ei kirvelly tms. ja toimi , toinen lapsi sai siis alkunsa heti kun lopetimme niidne käytön :D

Alkuperäinen kirjoittaja kortsuilla mennään:
Kauhea sotku ja miestä kuumottaa ja kirveltää. Itselleni ei tule oireita.

Ei olla kokeiltu kuin ihan pari kertaa.

meillä mies tykkäs enemmän niistä ku kondomeista. siks niitä käytettiin kun mies ei kondomia halunnut ja mä en saanu hormonaalista ehkäsyä. enkä halunnu kuparikierukkaa kun tarkotus tosiaan oli sitten piakkoin tehdä se toinenkin lapsi

Meillä oli käytössä kondomi & ehkäisypuikko, toimiva ratkaisu.

Miks sun pitäis hommata sterilisaatio, miehelle se on paljon helpompi tehdä kuin naiselle. Mä en tajua tuota, että ehkäisy jätetään aina naisen kontolle, ja se on nainen, joka pistää putket poikki eikä mies, vaikka toimenpide on niin paljon helpompi tehdä miehelle, ja paraneminen on nopeampaa.

Käytössä on, pari ekaa kertaa kuumotti muttei häiritsevästi, sen jälkeen en ole ihmeempiä tuntunut. Miestä kuulemma edelleen vähän lämmittää muttei liikaa. En myöskään ole huomannut että olisi oleellisesti sotkuisempaa kuin muutenkaan.
Mahtavaa kun ei tarvitse kumien kanssa sählätä! Eikä sekoittaa omaa hormonitoimintaa. Nyt vaan katsotaan onko tehokas ehkäisy kun kuulemma ei ole paras mahdollinen (ei esim pillerien veroinen) ja oikea käyttötapa, että odottaa ainakin sen 10min liukenemista, on kuulemma todella tärkeää.

Yhteistyössä