Ehkäisykapselit

Haluaisin kuulla positiivisia ja negatiivisia kokemuksia ehkäisykapseleista. Harkinnassa ovat mutta,mutta....

Olen syönyt Mercilon tabletteja ennen raskautta ja nyt palasin niihin, mutta eivät tunnu enää hyviltä. Haluja ei ole, mielialat vaihtelevat ja tyhjennysvuodot tulevat jos tulevat.

Eli kapselit ovat harkinnassa, mutta en tiedä sopivatko, kun itselläni tuota ylipainoa on. Onko muita käyttäjiä, jotka painaisivat n. 95 kg? Voiko silloin niitä vielä saada? Olen ymmärtänyt, että niiden saannissa olisi jokin painoraja?

Entä söittekö ennen asennusta jotain pillereitä, jossa vastaava määrä samoja hormooneja, jotta mahd. sivuvaikutukset olisivat ilmenneet?

Ja ovatko olleet luotettavat?

Kaikki kokemukset vastaanotetaan kiitollisuudella.

Mulle laitettiin pari viikkoa sitten, että en osaa vielä kertoa vaikutuksesta. Vielä ainakin ok.

Mulle lääkäri sanoi että ei ole sama asia syödä pillereitä, kun taas sitten kapseli. Siksi kun pilleri menee mahaan ja taas kapseli päästää koko ajan suoraan ihon alle. Eli ei voi kuulemma tietää pillereitä syöden että sopiiko kapseli vaikka olisi sama vaikuttava aina, kun menee eri paikkaan.

Yhteistyössä