P
pöljä
Vieras
ei kukaan varmaan tajua mitä ajan takaa, mut siis en osaa kuvitella sitä ihan oikeaa vauvaa sinne veden keskelle lillumaan kun ulostullessa se on ihan oikea ihminen-. ääh, menee ihan hulluks tää mun teksti 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Mäkin oon joskus asiaa miettinyt, ja tuntuu se oudolta. mutta vielä oudommalta se tuntuu, kun katselee jotain kuvia vaikkapa nyt 10 viikkosesta sikiöstä, ja miettii että semmosesta "merihevosesta" todellakin kehittyy ihan oikea vauva... Ihmisen kehitys raskausaikana on siis aivan uskomaton prosessi. Ja että siellä ahtaassa kohdussa sitten kehittyy semmonen täydellistäkin täysellisempi ihmisen alku, oma lapsi...
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ymmärrän, itsekin olen ihmetellyt samaa asiaa![]()
Se mikä kaikkein oudoimmalta tuntui kun oikein alkoi asiaa vatvomaan oli se, että mä hoksasin yhtenä päivänä että mun sisällä kasvaa pippeli![]()
Piti ihan istua....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hekla:ja miettikää ku se tuntuu sitte isolta, että miten se onki voinu mahtua mahaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hekla:ja miettikää ku se tuntuu sitte isolta, että miten se onki voinu mahtua mahaan
![]()
Ja kaikki lapsivedet ja muu röhnä siellä samassa.
Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:tiedättehän arvon naiset että se vauva on kohdussa, ei vatsassa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hekla:ja miettikää ku se tuntuu sitte isolta, että miten se onki voinu mahtua mahaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:tiedättehän arvon naiset että se vauva on kohdussa, ei vatsassa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Alkuperäinen kirjoittaja hekla:ja miettikää ku se tuntuu sitte isolta, että miten se onki voinu mahtua mahaan
![]()
Ja varsinkin miten se on mahtunut tulla sieltä ulos. Autz. :xmas:![]()