Ehkä tarjolla työpaikan vaihdos mut en tiedä miten tekisin... Miten sinä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pähkäilee hän...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pähkäilee hän...

Vieras
Nyt oon siis Cittarilla töissä. Työ vuorotyötä, osa-aikaista ja käytännössä kaikki lauantait töitä. Viimeks ollu vapaa lauantai elokuun alussa. Sunnuntait on mulla aina vapaita. Aluks soppari oli määräaikainen joka loppuu nyt 30.9. Jatkoo kauppias on luvannu, mut uutta sopimusta ei oo kirjotettu. Työvuorot tosin on tiedossa jo lokakuun ekalle viikolle asti eli jatko on varmaa.

Nyt olis pe haastattelu toiseen paikkaan johon haastatellaan kaks ja mä oon se toinen. Kyseessä puhelintyö. Eli tehtävänä sopia yritysten välisiä tapaamisia. Toimeksiantaja yritys antaa soittolistan jossa heille potentiaalisia asiakkaita ja niihin pitää soittaa ja sopia tapaamisia että voivat jatkaa keskusteluja keskenään. Pohjapalkka n. 500€ enemmän kun mitä mulla nyt on palkka ja siihen provisiot päälle. Kyseessä säännöllinen päivätyö, kokoaikainen ja liukuva työaika 8-17 välillä. Työ alkas mah. pian.

Eli miten tekisin? Tosta mahdollisesta uudesta työstä en tiiä miten sitä jaksan ja miten viihdyn. Tosin en viihdy nykyssessäkään työssä. Nykysessä hyviä puolia se et on arkivapaita jolloin kerkee hoitelemaan asioita ja sit kun aamuvuoro alkaa jo klo 6 niin työpäiväkin loppuu viimestään klo 13. Oon siis toisinaan ottamassa ekaluokkalaista vastaan. Tosin uudessa paikassa raha houkuttelis. Mietin vaan et meenkö ees haastatteluun vai perunko sen...

Menisin sinuna haastatteluun. Jos tulet valituksi, pohtisin sitten asiaa uudelleen.
Minusta kaupan alalle voi päästä helpostikin takaisin. Et korkealta putoa, vaikka kokeilet uutta työtä. Jos et pidä siitä, aina voit palata cittariin tai muuhun markettiin töihin.

No en minnekään puhelintyöhön kyllä menisi vaikka mikä olisi. Jos Cittarin työ ei miellytä, ottaisin ohjat elämääni ja kouluttautuisin alalle joka todella kiinnostaa enkä ottaisi mitään jämätöitä.

No en minnekään puhelintyöhön kyllä menisi vaikka mikä olisi. Jos Cittarin työ ei miellytä, ottaisin ohjat elämääni ja kouluttautuisin alalle joka todella kiinnostaa enkä ottaisi mitään jämätöitä.

Entäpä kun oon yrittäny päästä alalle joka todella kiinnostaa enkä oo sinne koskaan päässy. Kaikille kato elämä ei oo niin helppoo. Kaikki ei saa mitä haluaa.

Yhteistyössä