Ehkä oudoin himo mulla mitä on ollu tähän asti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Martsuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Martsuli

Vieras
Eli joka kerta ku annan kanille kuivamuonaa ni se haisee ihan sika hyvälle ja alkaa tekee ihan sairaasti mieli koiran kuivaraksuja :ashamed:
Sen jälkeen on pakko vetää parit kuivat hapankorput ku siitä saa sellasen tuntuman siihen :snotty:

Ite oon maistanu koirien tommosia jugurttisuklaanappeja, siis koirille tarkotettuja. Tuoksuvat hyville..no eipä olleetkaan hyviä, yök. Liian laimeita ja muuta. Sen jälkeen se tuoksu on kiva vain =)

Hiekka ja kuivunut laasti tuntuu hyvältä suussa. Autotalli tuoksuu taivaalliselta, samoin pakkeli ja bensa. Kissankuivaruokaa oon maistanut, ei ollut mitenkään erikoisenmakuista.

Mulla oli raskaana ollessa hirveä himo vastaleikatun puun hajuun.. En sitä tosin maistanut, mutta metsässä kävellessä pistin puunlastuja taskuun ja kotona haistelin ;D

Silloin kun mummoni odotti lapsiaan, hän sanoi syöneensä saunanpesästä hiiliä, kun teki niin hirveästi mieli. Myöhemmin kuulin, että se viittasi jonkun hivenaineen tms. puutostilaan.

Mulla oli alkuraskaudessa ihan hillitön himo metsän tai suon tuoksuun, havupuita, suopursua. Ja lisäksi hinku juoda sellaisen metsän läpi kulkevan kirkkaan ojan vettä, jossa sama haju ja varmaan makukin kuin siinä ympäristössä. En juonut, vaikka mieli teki. Samoin kyttäsin vesisaavia rännin alla, lähes kuola valuen. Talvella sitten popsin lunta kuin pikkumukulat, samasta syystä, mielellään jostain kuusen alta. Joku kivennäinen tms oli varmaan vähissä multa.

Minä haluaisin kiinalaista ruokaa. Siis erilaisia mausteisia ja suolaisia kasviswokkeja.
Ihan koko ajan.

Ja ne turvottaisi ihan kamalasti. Kotona siihen kiinalaiseen voi laittaa selleriä ja ananasta, että diureetteja on sentään mukana.