Ehkä maailman tyhmin kysymys?! Noh, kysynpä silti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Ravintolassa kun tilaa jotain safkaa, niin listalla lukee esim. broilerin rintafilettä, valkosipuliperunaa, konjakkikastiketta ja kasviksia tjtn. sinnepäin.

Mua ihan hirmuisesti kiinnostaa nyt ne kasvikset. TODELLA usein lautasella on porkkanasuikaleita ja jotain muita suikaleita...mitäköhän ne muut suikaleet mahtais olla? Ne on keltasia ja hyviä.

Melko hyvät tuntomerkit, eikö :D

Onko se keltanen porkkana sitten yleistäkin? Meinaan että mä en ole sitä koskaan kyllä kaupassa nähnyt. Ja sitä on tarjolla kuitenkin monessa raflassa.

Mistä sitä saa?

[QUOTE="qqq";23872832]Jotain kurpitsaa??[/QUOTE]

Niin...kun en tosiaan tiedä mitä se on.

Jonkun ravintolakokin tms. pitäis olla nyt kuulolla ja kertoa mulle mitä se on :)

Onko tosiaan? Mä en muista nimeä, mutta se on tosiaan sellaista, missä oli pelkästään noita kahta porkkanaa.. sitten mun mielestä on lisäksi monia sekoituksia, missä sitä muiden kasvisten joukossa.

Mä en, muistaakseni, ole ikinä tärmännyt sellaiseen sekoitukseen että olisi vain tavisporkkanaa ja sitä keltaista. Pitääkin seuraavalla kerralla kaivaa vähän enemmän kun isoon kauppaan menen, semmoiselle olis nimittäin käyttöä. =) Mutta tosiaan tarkoitan nyt sellaista sekoitusta missä on sitten jotain muutakin kasvista lisäksi.

Mä en, muistaakseni, ole ikinä tärmännyt sellaiseen sekoitukseen että olisi vain tavisporkkanaa ja sitä keltaista. Pitääkin seuraavalla kerralla kaivaa vähän enemmän kun isoon kauppaan menen, semmoiselle olis nimittäin käyttöä. =) Mutta tosiaan tarkoitan nyt sellaista sekoitusta missä on sitten jotain muutakin kasvista lisäksi.

Okei. :D No sitä mä ajattelinkin, mä olen tosiaan ostanut sellaista, missä on vaan porkkanaa, tavista ja keltaista. En kyllä yhtään muista nimeä. :confused:

Yhteistyössä