Ehkä maailman onnellisin ihminen ilmoittautuu :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnellinen äiti ja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onnellinen äiti ja vaimo

Vieras
Uskallan sanoa että nyt ei asiat voisi enää olla paremmin :)
Ihana perhe, ihana rakastava aviomies ja 2 lasta. Ihana koti, paljon harrastusmahdollisuuksia tänne saatu mm.hevoset omassa pihassa.
Miehellä vakituinen työpaikka, itse pyöritän omaa yritystä ja tykkään työstä tosi paljon. Ja näillä eväillä me pärjätään, vaikka ei rikastutakaan. Kerran kesään silti päästään puuhamaita tms kiertämään :)

Ihanaa että ei tarvitse hiki hatussa tehdä töitä vaan voidaan nauttia perhe-elämästä ja varsinkin minä pystyn töihini vaikuttamaan niin paljon että saan pitää lapsia enemmän kotona.

Melkoinen muutos siihen mitä elämä oli vielä muutama vuosia taaksepäin! Elämään on mahtunut lapsettomuutta, todella ikäviä ihmisiä,rahavaikeuksia jne. niin paljon että jaksaminen oli aivan lopussa. Ehkä siksikin osaa arvostaa tätä elämää enemmän..
Täytyy sanoa että vihdoinkin olen onnellinen! :)

Hienoa ja tervetuloa kerhoon :)

Helppoa on elämä kun on tyytyväinen ja onnellinen, se on vähän kuin itseään ruokkiva systeemi. Kun perusasiat on kunnossa, pienistä takaiskuista selviää paljon kevyemmin ja nopeammin. Sama pätee toki toisinkin päin, onnettomista ihmisistä tulee monesti entistä onnettomampia kun asiat menee vähän päin prinkkalaa eikä niistä toivu samalla tavalla..

Tätä olotilaa oikeasti osaa nyt arvostaa, elämä on välillä ollut melkoista hammastenkiristystä. Mikään ei ole onnistunut :/
Toivottavasti tämä on kestävää laatua :D

Yhteistyössä