ehkä hassu kysymys lapsen terveydestä,kysyn kuitenkin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut

Vieras
olen menossa huomenna lääkäriin, mutta olen huolissani niin pulisen täällä :) Tyttöni 11k oli nuhainen 3 viikkoa sitten, ja lääkäri totesi korvatulehduksen. Ei saatu antibiootteja,vaan panadol-supot kuulemma auttaa. Lapsella on ollu 1 kerran aiemmin korvatulehdus,johon sai antibiootit.
Lääkärin kieltäytyminen antibioottien annosta oli mun mielestä outoa,kun tosiaan lapsi on elämänsä aikana syönyt vain sen yhden kuurin eikä esim, montaa kuuria putkeen. Ja kuitenkin lääkäri totesi että korvatulehdus on.. Onko muille käynyt näin?

Huomenna takaisin lääkäriin, sillä lapsi ei selvästikkään ole parantunut, lisäksi tytöllä on kakka löysällä ja tänään kun olin laittamassa häntä yöunille, huomasin että selkä oli täynnä verisuonia. Siis niinkuin että verisuonet oli pinnassa. Kuulostan varmaan tosi hassulta ja sekopäältä nyt, mutta ei hänellä ole ennen verisuonet kuultaneet ihon läpi noin. Sanokaa nyt että se on ihan normaalia. Mä en pidä itseäni ylireagoivana äitinä vaikka just nyt siltä kuulostankin..

Verisuonet nousevat välillä enemmän pintaan. Ihan aikuisellakin.

Korvatulehduksista vain osa paranee antibiooteilla. Sen vuoksi kuureja ei kannata heti antaa, vain jos tulehdus ei parane.
Antibioottikuuri on suolistolle paha asia.

Yhteistyössä