Ehdotus: juttustelu ketju (ja ennätysyritys)

• Viestiketjun aloittaja Neitonen
  • Ensimmäinen viesti
Neitonen
Eli jos teillä on tai haluatte vain jakaa jonkun huolen/asian koko maailmalle niin tänne vaan pölisemään. Samalla voisi koittaa tulisiko tästä aikanaan isoin aihe jossa olisi eniten viestejä.

Sana on vapaa :)

Mä oon heti mukana =)
Mua harmittaa juuri nyt kun lapset olleet lietsussa kavereillaan koko päivän ja kaikki kukkakaupat kiinni, kun en halunnut lähteä ilöman lapsia opeille kukkasta ostamaan. Tosin oma moka kun en muistanut asiasta ajoissa sanoa tenaville :headwall:

Ja mua jännittää. Mä jätin just hakemuksen mun unelmaduuniin! Mä niin haluun sen työn. Mä olisin maailman onnellisin ihminen jos nyt tärppäis. Koskaan ennen en ole edes nähnyt haussa noin täydellistä duunia.

...
Alkuperäinen kirjoittaja äitineljälle:
Mä oon heti mukana =)
Mua harmittaa juuri nyt kun lapset olleet lietsussa kavereillaan koko päivän ja kaikki kukkakaupat kiinni, kun en halunnut lähteä ilöman lapsia opeille kukkasta ostamaan. Tosin oma moka kun en muistanut asiasta ajoissa sanoa tenaville :headwall:
Isommista kaupoista saa (tai voi olla nyt kintaalla kun on sesonki) kukkasia, eli markettiin vaan. :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bubble Bob:
Ja mua jännittää. Mä jätin just hakemuksen mun unelmaduuniin! Mä niin haluun sen työn. Mä olisin maailman onnellisin ihminen jos nyt tärppäis. Koskaan ennen en ole edes nähnyt haussa noin täydellistä duunia.
Minne hait?

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja äitineljälle:
Mä oon heti mukana =)
Isommista kaupoista saa (tai voi olla nyt kintaalla kun on sesonki) kukkasia, eli markettiin vaan. :)
Niin ajattelin mutta yks pulma eli nimenomaan haluan vain yhden pienen varren per ope ja sit sen putkilon missä vettä ja niitä ei kyllä ole marketissa :(
Mutta hätä keinot keksii joten eiköhän ratkaisu tähänkin löydy, teettää vaan hiukan enemmän töitä mut eihän mulla ole kuin aikaa :p

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Mä haluun jo tulokset pääsykokeista!
Ja mä haluisin päästä sisälle kans :D
Mille alalle pyrit?
Taloushallintoa lisää lukemaan
Toivotaan että onnistaa! Itselläni on maanantaina pääsykoe sairaanhoitajan koulutusohjelmaan...
bd

ipi
Alkuperäinen kirjoittaja äiti09:
Mä taas jännäilen alkaako menkat vaiko mikä on homman nimi, kp 32/28 mutta testi nega... :ashamed:
onko metkat toivotut vai epätoivotut?
Epätoivotut, mutta aika varma olen että ne vielä alkaa :/
toivottavasti ei ala<3 hiljalleen plussasin itse, kyllä on hyvä olo. onnee yritykselle, kyllä pian tärppää :)

juujuu
oon tosi kipee, kauhee flunssa. vituttaa toi ultimate typeryyden multihuipentuma!!! arvaattekin varmaan että tietysi on kyse miehestä. vittu mikä kakara! itsekäs! mul on hormoonit ihan sekasin raskauden takia ja tää vittuilee ja nauraa kun itken, ja lähtee vaa kotoo menee ja sanoo et käytän "tilaisuutta hyväksi" et SAISIN valittaa enemmän! saatana! ihan kun nauttisin siitä muka että vituttaa ja harmittaa, ihan kun nauttisin siitä että "saan" valittaa!! aaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggghhhhhhhhhhhh! pässi!

Mä taas jännäilen alkaako menkat vaiko mikä on homman nimi, kp 32/28 mutta testi nega... :ashamed:
onko metkat toivotut vai epätoivotut?
Epätoivotut, mutta aika varma olen että ne vielä alkaa :/
Toivottavasti lykkääntyisivät sellaisella 9 kuukaudella. :)
Samaa toivon. ;) Mutta eipä tässä uskalla vielä yhtään elätellä toiveita ettei tipu korkeelta ja kovaa.

Yhteistyössä