Ehdotuksia toiseksi nimeksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti2013
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti2013

Vieras
Ollaan ajateltu tytön nimeksi Miljaanaa. Miltä tämä kuulostaa?
Toista nimeä ei olla vielä keksitty. Muita kauniita tytön nimiä jos ei Miljaanaa?
Pojan nimeksi ollaan mietitty Viljamia tai Akustia. Toinen nimi kaivattaisiin näillekin.
Ehdotuksia? :)

Minusta noista ainoa kivan kuuloinen on Viljami. Nuo muut ovat sellaisia väkisin sekoitettuja. Miljaana sopisi ainakin paremmin toiseksi kuin ensimmäiseksi nimeksi.

Miljana Josefiina. Miljana Marleena. Miljana Camilla. Miljana Amanda...

Akusti (nen kitara), Akusti Olavi, Akusti Kasperi, Akusti Tapani, Akusti Kristian..

Viljami Sebastian, Viljami Kristian, Viljami Mikael, Viljami Aleksanteri.

Itekin jo mietin että Miljaanan vois laittaa toiseksi nimeksi. Sitten pitäis keksiä se etunimi :D
Akusti Kristian, Akusti Kasperi, Viljami Mikael ja Viljami Aleksanteri kuulostavat hyvältä. Itse ehdotin Manua ja Mikaelia etunimiksi, mutta miehelle ei kelvannu :D

Miljaanasta tulee mieleen Muumit. Eikös Vilijonkalla ole sisko nimeltä Vilijaana? Itse en tykkää Miljaanasta, se on vähän väännetyn oloinen, mutta jos se teistä on ihana, mikäs siinä sitten. Miljaana, miljaana, miljaana ruusua... Milana tai pelkkä Milja, tai Milja-Leena. Milja-Leena Mielikki x:ntytär. Milja-Leena Minerva.

Viljami Valdemar. Viljami Kustaa. Akusti Aaretti. Akusti Heikki Hemminki.

Miljaanasta tulee mieleen Muumit. Eikös Vilijonkalla ole sisko nimeltä Vilijaana? Itse en tykkää Miljaanasta, se on vähän väännetyn oloinen, mutta jos se teistä on ihana, mikäs siinä sitten. Miljaana, miljaana, miljaana ruusua... Milana tai pelkkä Milja, tai Milja-Leena. Milja-Leena Mielikki x:ntytär. Milja-Leena Minerva.

Viljami Valdemar. Viljami Kustaa. Akusti Aaretti. Akusti Heikki Hemminki.

Tuota Miljaakin olen ehdottanut miehelle, mutta Milja on hänestä hölmö nimi...

Yhteistyössä