Ehdotuksia , MITÄ TEKISIMME MIEHEN KANSSA KUN 2V MENEE VIIKONLOPPU HOITOON ???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Santtu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Santtu

Vieras
eli saisimme peräti 2 yötä ja 3 päivää toisillemme,pitäskö lähtee vaikka kylpylään vai ihan jonnekin kauemmas???
ehdotuksia otetaan vastaan...tämä siis pisin aika mitä olemme 2 vuoteen saanneet ihan kahdestaan olla.

älkää ottako hirveesti paineita tekemisistä. voi käydä meinaan niinkin, että kaikki menee päin vittua kun on noinkin pitkä aika viimeksi kun on oltu kaksin tuollanen aika..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
älkää ottako hirveesti paineita tekemisistä. voi käydä meinaan niinkin, että kaikki menee päin vittua kun on noinkin pitkä aika viimeksi kun on oltu kaksin tuollanen aika..

heh niinkin tietenkin voi käydä, muttei anneta käydä:)

Kylpylä ois varmaan ihan kiva paikka jos tykkää lotrata..

Me varmaan mentäis keilaamaan, syömään ja kotiin kattoo vaikka leffaa ja lempimään, jos siis joskus tuollainen mahdollisuus tulisi, tai ees yhden illan jos lapset olis jossain. En sillä, toki hoidan lapseni ite (tämä niille jotka jo alkoivat etsimään tomaatteja lynkatakseen ) ;)

Yritän karistaa kateuden yltäni ja kertoa mielipiteeni vasta sitten :saint:

Jos me saatais tuommoinen viikonloppu niin:
a) siivottais koti siihen kuntoon, että täällä viihtyis. Käytäis pynttäytyneenä safkaamassa jossain ja sitten kotiin viinipullon ja kyttilöiden sekaan.
b) Naantalin kylpylän se laiva. Mun absolute favorite.

Nauttikaa :heart:

Mä lähtisin Porvooseen, oli siellä niiin mukavaa viime lauantaina ukon kanssa kaksin. Ihan vaan kierreltiin ja ihasteltiin :D
Ongelma tietysti jos ei asu kovin lähellä :whistle:

Paitsi jos menee yöksi tänne
http://www.hotelonni.fi/
Mä rakastuin tuohon kahvilaan =) =) =)

Varautuisin siihen ,että lapsi palautuu kotiin jo yhden yön jälkeen...

Ja ehdottomasti tekisin mahdollisimman vähän mitään järkevää ja mahdollisimman paljon sitä järjetöntä. :D

Yhteistyössä