Ehdottakaa astiastoa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cilla79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Cilla79

Vieras
Nyt lähtee roskikseen vanhat lautaset ja kupit ja mukit. Tällä hetkellä käytössä Kultakeramiikkaa ja mä inhoon niitä. Aina on mustat naarmut lautasissa.
Mikä olis sellainen hyvä astiasto josta löytyis lautaset ym.
Mistä itse pidätte?

Mulla on näitä sekotettuna keskenään:

illusiaredryhm_00E4_.jpg

Lumi_.jpg

Arabian teema on hyvä käytössä ja edullinen verrattuna moneen muuhun. :)

Kokoa ainakin ystävä, kellä sitä on, valittaa epäkäytännölliseksi (kulho niin syvä, ettei saa koneessa pestyä pystyasennossa ja muki niin kapea pohjainen, että kaatuu helpolla.).

Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:
mulla keltanen teema....

ootko muuten tietoinen, että keltainen teema on loppumassa! =)

EIKAI??!?!?!

joo, niin mä ymmärsin arabian sivuilta.. käypäs tutkimassa.. mut sopiihan siihen sitten yhdistettynä joku muukin väri? valkoinen? ruskea?? =)

Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:
mulla keltanen teema....

ootko muuten tietoinen, että keltainen teema on loppumassa! =)

EIKAI??!?!?!

joo, niin mä ymmärsin arabian sivuilta.. käypäs tutkimassa.. mut sopiihan siihen sitten yhdistettynä joku muukin väri? valkoinen? ruskea?? =)

SOPII TOKI, ja oonkin olltu välillä jo ihan kyllästynyt väriin, mutta jotenkin se kumminkin on mun silmää miellyttävä väri =) Taidan kumminkin hamstrata viel muutaman leipäalutasen, kun niitä multa puuttuu. *käy tsekkaan arabian sivut*

Kävin arabian sivuilla, niin siellä ei tosiaan ole muka koko teema sarjaa :o VAI ENKÖ VAAN LÖYDÄ? :ashamed:

No niin, tyhmä minä! :headwall: :headwall: Iittalan sivuilla nykyjään teema. :D Siellä ei mainintaa että keltainen loppuisi.

Kävin arabian sivuilla, niin siellä ei tosiaan ole muka koko teema sarjaa :o VAI ENKÖ VAAN LÖYDÄ? :ashamed:

No niin, tyhmä minä! :headwall: :headwall: Iittalan sivuilla nykyjään teema. :D Siellä ei mainintaa että keltainen loppuisi.

Mainitaan,siellä ihan teeman alkusivun lopussa mainitaan poistuvat.

Yhteistyössä