Ehdotelkaas jotain herkkuruokaa sunnuntain kunniaks.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Herkuttelija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Herkuttelija"

Vieras
Tekis todella jotain oikein herkkua mieli, mutta kun en nyt keksi mitään. En siis tarkota tolla herkulla mitään pitsaa tai kebabia. Ja tarttis olla mielellään jotain nopeasti valmistuvaa.

Meinasin just paistaa kanan fileistä leikattuja suikaleita pannulla, maustaa vähän jollain. Lataan kanan valmiiseen piirakkapohjaan, päälle aurajuustoa, ananasta ja juustoraastetta. Uuniin vaan ja that's it. Nami :p

[QUOTE="sipsi";25799343]Tortillalasagne :) Lisukkeeksi hyvä vihersalaatti.[/QUOTE]

Heräsi mielenkiinto, mitä on tortillalasagne? :) Saiskos vähän ohjetta tollaseen?

Mulla on kohta lohi uimassa uuniin. EI tee tosin yhtään mieli sitä, mutta pakkohan se on tehdä ettei paheneen pääse.

Olisin ostanut tonnikalaa, mutta kävin kahden kaupan kalatiskistä kyselemässä, eikä ollut niin päädyin loheen. Yäk : /

[QUOTE="vieras";25799425]hirvensisäfile pihvejä, pari minuuttia puoleltaan paistettuna. ja hyvä salaatti kylkeen.[/QUOTE]

Meinaa tulla oksennus pelkästä ajatuksestakin :x Mä en tiedä mikä mua vaivaa, kun kaikki jotenkin tökkii. Yök.

Yhteistyössä