EGYPTISSÄ matkustaneet. Myös muualla matkustaneet yleisiä kysymyksiä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gyptiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gyptiin

Vieras
Eli siis aateltiin lähtee häämatkalle miehen kans tuossa reiluvuoden päästä egyptiin.

Kaikki kokemukset ois tervetulleita.

Ollaan pitkän pohdinnan jälkeen päädytty sheikkeihin.

Onko jollain kokemusta hotellista The Grand hoten Sharm el sheikk?
Entä tuosta Al Inclusive?

Mites sitten nuo retket. Voinko ottaa tai siis osallistua retkille jonka järjestää jokin toinen matkatoimisto kun se mitä kautta itse mennään?
Meillä on varmaan ruotsin kautta lähtö lokakuussa, ja mietin että voinko suomenkielisille retkille sitten osallistua..

No mutta kertokaa kokemuksia egyptistä ja erityisesti Sheikeistä, kannattaako lähteä?

juu..olen pari kertaa käynyt sheikissä ja tätini käy pari kertaa vuodessa. Ensinnäkin maa on mahtava...joka tykkää nähdä vähän autiota ja karuakin luontoa ja elämää. tuosta hotellista ei ole kokemusta mutta on vissiin lähellä keskustaa..kyllä kaikki hotellit jossa olen ollut ja joista olen kuullut niin on ihania..palvelu pelaa..hotelli kannattaa ottaa läheltä sharmia..takseilla jos haluaa kulkea muistakaa tinkiä ja taksit ajaa tosi lujaa..että mua pelotti jokakerralla...siellä kun ei oikein oo mitään rajoituksia..retkille voi osallistua kait muunkin matkatoimiston kautta...suosittelenkuitenkin omaa matkatoimistoa..jos teette retkiä paikallisten kanssa älkää lähtekö retkillä esim kairoon yms pidemmälle reissulle..sukellusretket ja varsinkin kameli/jeeppi safari on ihana kokemus..se kun syö illallista autiomaassa pelkän tähtitaivaan alla beduiinien kanssa on loistava kokemus..ja kun kerrotte olevanne häämatkalla saatte loistavaa palvelua ja yllätyksiä hotellissa ;) laita vaikka yv:tä jos lisää kysyttävää niin kerron kyllä..

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä