"EDUSKUNNAN ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtajan Jussi Halla-ahon (ps) mukaan Saksa pelkää Venäjän tappiota Ukrainan sodassa."

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
En minä sitä ymmärrä, eikä kukaan muukaan musta. Silti syytät vain minua?

Oli täällä joitain harmaita ja säälittäviä Kremlin trolleja aiemmin, mutta ehkä putler lähetti heidät rintamalle tykinruuaksi, kun ovat hiljenneet? Talvivarusteet piti tietty ostaa ensin itse tai kerjätä tutuilta tai sukulaisilta.
😦
Oletko muiden mustien puolesta puhuja vai vastaatko omista viesteistäsi? Mulla ei ole yhdenkään mustan kanssa mitään ongelmia, enkä niitä halua sinunkaan kanssa.

Sä olet valitettavasti median uhri, ihmeellistä kyllä. Todella jännä sinänsä, koska vaikka koronarokotteen kohdalla tajusit kuvion jotenkin, niin muissa asioissa et osaa yhdistellä. Noh, ehkäpä jos pidät mielen avoimena ja luet asian ns. oikealta puolelta niin sitten näet kuvaa hiukan laajemmasta vinkkelistä. Siihen asti kannattaa varautua siihen, että tästä asiasta emme pääse yhteisymmärrykseen - eli lällättely henkilöön kohdistuvasti on turhaa?
Toki huumoria saa olla ja sitä pitääkin heittää, mutta sun jutut ei humoristisilta vaikuta vaan epätoivoisilta yrityksiltä sheimata ja leimata keksimiäsi valheita hyväksi käyttäen.
Toisin kuin esim. m1ehellä joka edes yrittää heittää huulta vaikka en uskokaan kaikkea länsipropagandaa.

Itse asiasta voi toki puhua, mutta jätetäänhän me meidän henkilöt rauhaan?

Vähän ikävästi on minuunkin tarttunut tämä henkilöön meneminen.
Minäkin voin lopettaa henkilöön menemisen tämän asian tiimoilta sinun kohdallasi tähän. 👍
 
vierailija
Eikö Ukraina siis olisi saanut puolustautua hyökkäykseltä? Olisi pitänyt nostaa vain kädet pystyyn ja antaa vieraan vallan miehittää maa? Ukraina ei saisi tuntea isänmaallisuutta? Ukrainan pitäisi olla diplomaattinen, mutta Venäjältä sitä ei vaadita?
 
vierailija
Eikö Ukraina siis olisi saanut puolustautua hyökkäykseltä? Olisi pitänyt nostaa vain kädet pystyyn ja antaa vieraan vallan miehittää maa? Ukraina ei saisi tuntea isänmaallisuutta? Ukrainan pitäisi olla diplomaattinen, mutta Venäjältä sitä ei vaadita?
Ukrainan olisi pitänyt pysyä puolueettomana valtiona kuten suomenkin.
Ukrainalaisten itsensä olisi pitänyt syöstä Usan valtaannostama äärioikeistolainen Azov vallasta (samaa edellytetään nykyään Venäjästä), lopettaa Donbassiin alueen asukkaiden pommittaminen ja kunnioittaa Minskin sopimusta jossa alueelle annettiin itsemääräämisoikeus?
Usan olisi pitänyt noudattaa sopimustaan ettei Usa/Nato leviä enempää Venäjän naapurimaihin, siinä vaiheessa kun Neuvostoliitto lopetti oman Varsovanliittonsa, eikä Usan pitäisi rakentaa sotilastukikohtiaan ja ohjusasemiaan paikkoihin jotka uhkaavat Venäjän turvallisuutta.
Näiden kaikkien sopimustikkomusten seurauksena Venäjllä ei ollut enää muuta mahdollisuutta kuin marssittaa joukkonsa ukrainaan, turvata itselleen myötämielisen väestönosan turvallisuus ja taata se, että tulevaisuudessa Usan kannattaa harkita tarkkaan jos se aikomuksena on edelleen uhata Venäjän turvallisuutta ja olemassaolon oikeutusta.
 
vierailija
En, vaan, säännöistä pitää saada paremmin pitäviä. Porsaanreiät pitää tukkia. Ja niin se vaan menee, että niin kauan rikotaan kun se on kannattavaa. Täytyy löytyä keinoja miten sääntöjen noudattaminen on kannattavampaa. Enkä tarkoita tällä mitään sotaa.
Mutta sinähän vastustat myös pakotteita ja jopa sitä, että sanotaan rumasti. Eli ei saa sotia, ei saa asettaa pakotteita eikä saa sanoa rumasti, mutta jotenkin pitäisi Venäjä saada lopettamaan sota. Pitäisikö meidän kenties sitoutua maksamaan prosentti bkt:sta vuosittaista lunnasrahaa? Ai niin sinullahan oli meille ilmainenkin vaihtoehto: annetaan vaan periksi kaikille Venäjän vaatimuksille aina, niin kaikki menee hyvin ja rauha pysyy maassa.
 
vierailija
Mutta sinähän vastustat myös pakotteita ja jopa sitä, että sanotaan rumasti. Eli ei saa sotia, ei saa asettaa pakotteita eikä saa sanoa rumasti, mutta jotenkin pitäisi Venäjä saada lopettamaan sota. Pitäisikö meidän kenties sitoutua maksamaan prosentti bkt:sta vuosittaista lunnasrahaa? Ai niin sinullahan oli meille ilmainenkin vaihtoehto: annetaan vaan periksi kaikille Venäjän vaatimuksille aina, niin kaikki menee hyvin ja rauha pysyy maassa.
Mehän maksetaan jo nyt lunnasrahoja EU:lle ja kehitysapuna.
 
vierailija

En minä sitä ymmärrä, eikä kukaan muukaan musta. Silti syytät vain minua?

Oli täällä joitain harmaita ja säälittäviä Kremlin trolleja aiemmin, mutta ehkä putler lähetti heidät rintamalle tykinruuaksi, kun ovat hiljenneet? Talvivarusteet piti tietty ostaa ensin itse tai kerjätä tutuilta tai sukulaisilta.
 

Yhteistyössä