Edelleen miehistä!

  • Viestiketjun aloittaja alannah
  • Ensimmäinen viesti
alannah
Ku mieheni on suhteen alussa sellanen varovainen alkoholin suhteen ja vuosien varrella hänelle rupiaakin maistuun enempi alkoholi vaikka ei otakkaa mittää kaato kännejä tai sen sellasta. Oonko liian tarkka tällasen asian kans??? Sanokaa suoraan... \|O :ashamed:

 
Aurora-
siis sipsutteleeko sun mies?
mä olen tarkka miehen ja omasta juomisesta.ei juoda yleensä vk:lla.joskus saunakaljat tai siideri mut ei muuten.kaatokännejä ei juoda joka vk:nloppu eikä kyl joka kk:kaan.
 
alannah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2004 klo 19:38 Aurora- kirjoitti:
siis sipsutteleeko sun mies?
mä olen tarkka miehen ja omasta juomisesta.ei juoda yleensä vk:lla.joskus saunakaljat tai siideri mut ei muuten.kaatokännejä ei juoda joka vk:nloppu eikä kyl joka kk:kaan.
Mitäs se tarkoittaa? Siis tuo sipsuttelu...? :ashamed:
Miehelleni ei näyttävästi riitä saunakalja ekä osaa olla kk ilman alkoholia. Aikoinaan mieheni marisi ku ite juon liikaa. En sillo ollu ees raskaana ja aika valikoiva muisti mulla on vaikken oo sillo ollu raskaana. Ja hänellä oli nii hyvä syy muka suuttua mun juomiselle ja nyt ku hän vaan jatkaa, ite en sit saa suuttua hänen juomiselle. En ollenkaa!! Ja vielä inhottavinta on se, et äidistäni oo mittää apua. Ex kihlattu jätti jo muhun ihan tarpeeksi syvät arvet... :ashamed: :'(
 

Yhteistyössä