Napa
Mulla on ollut tämmöinen ikävä vaiva, nimittäin pahanhajuinen valkovuoto. Nyt sitten olen aloittanut tuon Ecovag-lääkekuurin, ja toivon todella että siitä on jotain hyötyä... Kuitenkin kun tässä tätä naistentaudit-palstaa lueskelin, niin aloin epäillä että mistä oikeastaan voisi olla apua?! Kun yllättävän monet ovat kärsineet intiimialueen vaivoista ja kokeilleet vaikka mitä, tuloksetta. Edes lääkärit eivät monen kohdalla tiedä, mistä mikäkin vaiva johtuu... Katsotaan nyt miten käy tämän lääkkeen kanssa, ja voisinkohan peräti olla niin onnekas, että pääsisin tästä kertaheitolla eroon... Gynelle menoa ainakin kartan viimeiseen asti, varsinkin kun asun tällaisessa käpykylässä, niin ei tule kesää... Vaivani nimittäin saattoi joskus yltyä niin pahaksi, että en uskaltanut nostaa toista jalkaani pois ristiasennosta, koska pelkäsin että mikä hajupilvi sieltä milloinkin tulee... Kertokaa kokemuksia tuosta lääkkeestä, ja itse voin tässä vaiheessa todeta, että emätin tuntuu kumman limaiselta(yksi pilleri otettu). Muita vaikutuksia en ole vielä huomannut.