Echon kristinuskoketju

vierailija
Musaa.
Mä en seurakunnissa tykkää kauheesti maneereista. En hymistelystä, lässyttämisestä mut en myös kaulasuoni pullottaen karjumisesta.
Mut tää Lauren Daigle laulaa kivan rennosti uskosta. Pääs muuten Billboardin 100-listalleki.

Musiikkihan se kertoo meistä jotain, ehkä?
 
Ja usein käy niin, että Jumala oikeasti on mukana jonkun liikkeen syntyvaiheissa. Ihmisiä tulee uskoon, spontaaneja paranemisia.
Mut uskovat on maailmanmestareita tekemään siitä hommasta kaavan. Ja herätys kuihtuu.

Olen käynyt Nokia-missiota seuraamassa Markku Koivisto- vaiheen alussa ja lopussa.
-alkuvaihe: olin Nokian kirkossa, Koivisto todella nöyrästi ja sydämestään kutsui ihmisiä uskontielle. Kosketti syvästi.
-loppuvaihe: megakokous Tampereella jossain isossa hallissa jossa musiikki pauhasi, Koivisto puhui tuntikausia jotain... höttöä. Ihmettelin kun mikään ei mua koskettanut siellä.
....kohta luinkin uutisista että miestä epäiltiin homoilusta, ja lääppimisestä.
Eikö se ehtinyt/päässyt kourimaan sua? :sneaky:


*Latte muisti heti kuulleensa tuon nimisestä sekoboltsista* :devil:
 
Eikö se ehtinyt/päässyt kourimaan sua?


*Latte muisti heti kuulleensa tuon nimisestä sekoboltsista*
Eihän se mua ois kourinu. Eiks se oo miähii päi?
 
Eihän se mua ois kourinu. Eiks se oo miähii päi?
Aijuu, en lukenut niin tarkkaan. Make on ts. Uffa Hintman, tosin rikollinen versio!

Ahdisteli alaikäistä "miestä", siis poikaa :mad:

Täysi sekopää, kts.

"Herätysjohtaja Koiviston menneisyys on värikäs. Nokian kirkkoherrana vuosina 1990-2004 toiminut Koivisto joutui jättämään paikkansa sen jälkeen, kun hän oli yrittänyt herättää henkiin kuolleen pojan."
 
@Echo

Rouvamunjee, miten sinun kirjasi mukaan tomuiskä, kylkiluuäippä ja 3 poikaa lisääntyivät keskenään ja täyttivät maan?

Selitätkö?

Terv. nimim.
Epätietoinen

"Raamatun kertomuksen mukaan Aatami ja Eeva saivat useita lapsia, juutalaisen perimätiedon mukaan Aatamilla oli jopa 56 perillistä, joista Raamatussa mainitaan nimeltä kolme, Kain ja Abel ja Set. Kuollessaan Aatami oli kertomuksen mukaan 930-vuotias. Setin syntyessä Aatami oli 130-vuotias."

:rolleyes:
 
Musaa.
Mä en seurakunnissa tykkää kauheesti maneereista. En hymistelystä, lässyttämisestä mut en myös kaulasuoni pullottaen karjumisesta.
Mut tää Lauren Daigle laulaa kivan rennosti uskosta. Pääs muuten Billboardin 100-listalleki.

Mietin miksi kuulostaa tutulta ja löysin syyn!Adele - Someone Like You
 
Mietin miksi kuulostaa tutulta ja löysin syyn!Adele - Someone Like You
WTF!? :eek:

Upeaääninen mimmi hänkin, but but... (en jaksa lukea kommentteja, mikä tää juttu oikein on?)
Tämähän on PLAGIAATTI :mad:

Artisti: Adele
Albumi: 21 (Japanese Edition)
Julkaistu: 2011
Lajityyppi: Pop
Palkinnot: Parhaan pop-sooloesityksen Grammy-palkinto, NRJ Music Award for International Song of the Year

--------------------------------------
192 270 334 katselukertaa
•13.7.2018

Lauren Daigle

TILAA
The official music video for Lauren Daigle's new single "You Say" from her album, Look Up Child, out now!
 
annies song
R.I.P. John


John Denver - Take Me Home, Country Roads
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Aijuu, en lukenut niin tarkkaan. Make on ts. Uffa Hintman, tosin rikollinen versio!

Ahdisteli alaikäistä "miestä", siis poikaa

Täysi sekopää, kts.

"Herätysjohtaja Koiviston menneisyys on värikäs. Nokian kirkkoherrana vuosina 1990-2004 toiminut Koivisto joutui jättämään paikkansa sen jälkeen, kun hän oli yrittänyt herättää henkiin kuolleen pojan."
Ei se siinä yrittäny ahdistella vaan herättää eloon, mut siis taisi lääppiä jotain sielunhoidettavaansa miestä?
 
WTF!?

Upeaääninen mimmi hänkin, but but... (en jaksa lukea kommentteja, mikä tää juttu oikein on?)
Tämähän on PLAGIAATTI

Artisti: Adele
Albumi: 21 (Japanese Edition)
Julkaistu: 2011
Lajityyppi: Pop
Palkinnot: Parhaan pop-sooloesityksen Grammy-palkinto, NRJ Music Award for International Song of the Year

--------------------------------------
192 270 334 katselukertaa
•13.7.2018

Lauren Daigle

TILAA
The official music video for Lauren Daigle's new single "You Say" from her album, Look Up Child, out now!
Kuulostaa osittain samalta. Ehkä alkupianonsoitto eniten, mut sit on kyllä ihan omansa.

Jos plagioinnista puhutaan, niin Katy Perry kärähti oikeesti yhden kristillisen räppibiisin plagioimisesta. :sneaky:
 
@Echo

Rouvamunjee, miten sinun kirjasi mukaan tomuiskä, kylkiluuäippä ja 3 poikaa lisääntyivät keskenään ja täyttivät maan?

Selitätkö?

Terv. nimim.
Epätietoinen

"Raamatun kertomuksen mukaan Aatami ja Eeva saivat useita lapsia, juutalaisen perimätiedon mukaan Aatamilla oli jopa 56 perillistä, joista Raamatussa mainitaan nimeltä kolme, Kain ja Abel ja Set. Kuollessaan Aatami oli kertomuksen mukaan 930-vuotias. Setin syntyessä Aatami oli 130-vuotias."
Sanoinhan mä jo alotusviestissä, etten tiedä.

En tiedääää.....tiedä, en.
*laulaa loilottaa*
 
Pyörin Vauva.av:lla ja siellä oli tämmönen Kyösti Kallion rukouksesta tehty laulu, Presidentin rukous. Ihana ääni tuolla äijällä!
Jos nykypressoilla olis sama meininki niin Suomella ei olisi mitään hätää...:)

 
Viimeksi muokattu:
Hei echo tällänen tuli vastaan. Eihän se katolilaiselle musalle pärjää. Mut kerro mitä pidät.
Hmm...tulee mieleen 90-luku ja Riku Rinne kiertämässä kouluja. Oon rukoillu sen kanssa. Riku on hauska tyyppi, vaikka tuo biisi on vähän, no, ysäri. :)

Ella Lahtisen laulua kuulin joskus Keuruulla juhannuksena, sen ääni on kyllä ihan mahdottoman kova.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä