Echo sähän voisit joka aamu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No et ne rukoukset muuntuis ylpistelyks? Et katsokaa kuinka hyvä rukoilia olen siis itse kehu?
Tota noin. Vastailen kyllä mielelläni kyssäreihin. Mut onko sun tarkoituksena olla kyselyautomaatti? :)

On kahdenlaista rukousta, äänetöntä ja ääneen rukoilua, ei se ääneen rukoilu ole sen "ylpeämpää." Toki joku voi siitä tehdä show-lajin, mutta Jumalaa ei sumuteta.
 
vierailija
Tota noin. Vastailen kyllä mielelläni kyssäreihin. Mut onko sun tarkoituksena olla kyselyautomaatti?

On kahdenlaista rukousta, äänetöntä ja ääneen rukoilua, ei se ääneen rukoilu ole sen "ylpeämpää." Toki joku voi siitä tehdä show-lajin, mutta Jumalaa ei sumuteta.
Mikä ihmeen kysely automaatti? Normaalia keskustelua vai miten sä sitten hoidat keskustelun? Joo tota just mietin et hakeeko jotkut vaan ihmis elämän hyvyyttä mainostamalla kuinka rukoilevat? Vaikka eivät tarkottais sitä todellisuudessa?
 
Mikä ihmeen kysely automaatti? Normaalia keskustelua vai miten sä sitten hoidat keskustelun? Joo tota just mietin et hakeeko jotkut vaan ihmis elämän hyvyyttä mainostamalla kuinka rukoilevat? Vaikka eivät tarkottais sitä todellisuudessa?
Niino ääneen rukoilu ei itsessään ole mitenkään tekopyhistelyä tai omassa hyvyydessä patsastelua. Toki olen huomannut että sosiaalisesti rohkeammat tekee sitä uskovaistem porukoissa enemmän kuin ujommat, mutta se on ihan fine jos ei rukoile ääneen.

Jumala näkee sydämen motiivin.
 
vierailija
Niino ääneen rukoilu ei itsessään ole mitenkään tekopyhistelyä tai omassa hyvyydessä patsastelua. Toki olen huomannut että sosiaalisesti rohkeammat tekee sitä uskovaistem porukoissa enemmän kuin ujommat, mutta se on ihan fine jos ei rukoile ääneen.

Jumala näkee sydämen motiivin.
Mut mitä jos joku valheellisesri rukoilee ja saapauloihinsa valheen voimalla voiko jumala silloin syyttää tätä joka valheeseen lankesi vaikka tätä ei tietoisesti halunnut?
 
En ota noiden kahden poppoon älykkyyteen kantaa, mutta heillä on yhteistä se, että kummallakaan ei ole asiaa Miss Universumiin.

Aahhahaa.....
On totta, että yksikään kiinalainen ei (tähän mennessä) ole voittanut miss maailman titteliä. Aasiaan on noita titteleitä kuitenkin kertynyt useampia, vaikka kriteerit eivat taida ollakaan samat kuin minun silmissäni. Filippiineille voittoja on mennyt 4, Japaniin 2, Intiaan 2, Thaimaahan 2.

Japanilainen Riyo Mori oli vuoden 2007 miss Universum


Riyo 32-vuotiaana.
 

Yhteistyössä