Echo sähän voisit joka aamu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mutta tervetuloa lukemaan tuota kristinuskoketjua (y)
 
voisihan echo laittaa jotain körttiläistä kirkkomusiikkia,ja sitten pyytää meitä laulamaan jonku virren kotonamme
saarrnansa välissä.
Jos mun kirkossa virsiä olisi, niin se niiden sovitus olisi rennompi.

Siis monet vähän ankeammalla tyylillä veisatut virret on tosi kauniita, jos ne esittää esim.kitaralla.
Samuli Edelmann on tajunnu hyvän sovituksen päälle.

Nyt, hyvää yötä! :)
 
Jos mun kirkossa virsiä olisi, niin se niiden sovitus olisi rennompi.

Siis monet vähän ankeammalla tyylillä veisatut virret on tosi kauniita, jos ne esittää esim.kitaralla.
Samuli Edelmann on tajunnu hyvän sovituksen päälle.

Nyt, hyvää yötä!
Tuutulaulu.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Jos mun kirkossa virsiä olisi, niin se niiden sovitus olisi rennompi.

Siis monet vähän ankeammalla tyylillä veisatut virret on tosi kauniita, jos ne esittää esim.kitaralla.
Samuli Edelmann on tajunnu hyvän sovituksen päälle.

Nyt, hyvää yötä!
Mut eiks kirkossa vois pitää sitten ihmisten jotka käy siellä päiviä et nyt tehdäänkin näin? Siis jos sä haluut kauniimpia virsiä tai et siellä kuunneltais sun valitsemia kauniita kirkollis piirei. Ja sit vois taviskin pitää puheen jossa ylistää Jumalaa omin sanoin? Ja kertoo vaik omin sanoin miten kohtasi jumalan?.
 
vierailija
voisihan echo laittaa jotain körttiläistä kirkkomusiikkia,ja sitten pyytää meitä laulamaan jonku virren kotonamme
saarrnansa välissä.
Minulle on iso yllätys, jos Echo on körtti. Olen itse körtti ja usein olen hänen mielipiteiden kanssa täysin vastakkaista mieltä. Naispappeus ei ole kristinuskon vastainen asia.
Tykkään kuunnella radiojumalanpalveluksia. Odotan hartaasti, että pian päästään kirkon tiloihin koronan helpotettua.
Oli ihana käydä Kiuruveden Herättäjäjuhlilla vuonna 2010. Kotipitäjäni on vahva herättäjäpitäjä.
 
Mut eiks kirkossa vois pitää sitten ihmisten jotka käy siellä päiviä et nyt tehdäänkin näin? Siis jos sä haluut kauniimpia virsiä tai et siellä kuunneltais sun valitsemia kauniita kirkollis piirei. Ja sit vois taviskin pitää puheen jossa ylistää Jumalaa omin sanoin? Ja kertoo vaik omin sanoin miten kohtasi jumalan?.
No juu, Echo Church ois sekotus luterilaista, vapaakirkkoa ja hellaria.
Mut menestysteologit ei siellä juhlis! :sneaky:
 

Yhteistyössä